Gast Geplaatst: 12 september 2000 Geplaatst: 12 september 2000 Hoi allemaal,<P>ik zit met het volgende probleem: het D+ paket valt weg na enige tijd. (tussen 30min en 2uur) Na het uitvallen lees ik de eeprom uit, en de keys zijn overschreven.<BR>(net zoals bij de cinedoms)<P>Ik heb verschillende files gebruikt, guppie 2-9 ook die van 4-9 en met allen hetzelfde resultaat. <P>Straffer nog, de versies voor Humax blijven werken op een Humax, maar op een Nokia niet.<P>Met de files van AFFIO (irdeto remote) werkt het al 4 dagen zonder dat ze zijn uitgevallen.<P>Hebben jullie hetzelfde probleem?<P>groetjes...<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 12 september 2000 Geplaatst: 12 september 2000 ik kan het nog sterker vertellen,op humax 5400,met guppie files 12-9 hellas filmnet geeft ongeveer een minuut perfect beeld daarna zwart,na opnieuw programmeren begint het weer van voor of aan.<BR>zijn ze er eindelijk achter????<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 13 september 2000 Geplaatst: 13 september 2000 waffertje,<P>wat jij voorhebt is dat ze weer de masterkey veranderd hebben. Die minuut beeld dat je hebt is zuiver op de plainkey en daarna wordt die overschreven.<P>sluukes.<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten