Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben ff de weg kwijt,wil een update op mijn 6073 zetten.

Ik weet niet meer wat ik met de flash512 moet doen?Volgens mij heb ik de vorige keer de firmware erin gezet en toen de eeprom,alleen hou je dan de flash512 over????

Geplaatst:

gevonden met de zoek functie

Citaat:
de Settings flash512kb

maw de FW bevat al de settingslijst.

de flash512kb heb je alleen maar nodig als je zelf settings wilt aanpassen (ao met media editor)

antwoord op je vraag: de flash512kb blijft inderdaad over

nobody is perfect, I ain't nobody

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Geplaatst:

Ik kom er niet uit.Als ik de nieuwe fw van Ray erin wil zetten,krijg ik een melding bij Flash Cvt TCS en TPT block

missing.Logisch want het zit er niet in.Ik denk dat ik er wel uit kom,maar het zou fijn zijn als iemand een tipje van de sluier op wil lichten.Ben ff naar dit gedeelte gegaan, want er zijn zoveel vragen ha ha

Geplaatst:

Gewoon doorgaan met flashen ondanks de foutmelding. Daarna afsluiten maar niet ontkoppelen.De 512k flash file laden in flashcvt (kanalen lijst en emu keys zitten hierin)en in de decoder schrijven. Daarna nog de eeprom end dan moet het werken

succes

Geplaatst:

Bedankt,hier kan ik wat mee.Ik had zelf ontdekt dat je ook 2 bestanden kan laden,maar dat weet ik niet zeker,en ik heb geen oslink.Bedankt voor de info

Geplaatst:

Als ik het zo zou doen,moet ik dan de blocken wel aanvinken of niet?Want die zijn dan allemaal leeg.

Geplaatst:

Ik heb bij het proggen van de firmware aangevinkt dat ook de lege blokken moeten worden geschreven, verder niets. Daarna bij het proggen van de 512k flash alleen maar dit bestand laden en verder niets veranderen, dus de standaard instellingen laten staan.

succes ermee.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen