Gast Geplaatst: 1 september 2000 Geplaatst: 1 september 2000 hoi, ik heb een probleempje en mischien kan iemand me helpen. Ik heb nu om te testen een Humax, maart de pic files doen het niet.<BR>Ik heb de All Humax en de GW 16 files geprobeert. Op de pace deed de GW het wel.<BR>Ik heb een DL20n een JDM en een 6 mhz programmer maar op de Hmax alleen beeld met een witte 1.6 kaart. <BR>Tevens overleiden al mijn pic 16f84 bij de 2e keer proggen, bij de jdm krijg ik dan failed at adres 0000h o.i.d. en de dl 20 geeft een error.<BR>Klopt dit of gaat het maar 1 maal?? <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 1 september 2000 Geplaatst: 1 september 2000 je moet ook de eeprom proggen met een phoenix op 3,5 Mhz snelheid.....<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 1 september 2000 Geplaatst: 1 september 2000 satwatcher,ik prog ze los van de kaart met ic prog of 24c13. de eprom gaat nooit stuk alleen de 16f84 wel steeds of haal ik iets door elkaar de 24c16 is toch de eeprom??<BR>En als reactie op de andere posting, ik ben een tijd bezig geweest om er achter te komen hoe ik een all cam kan maken, dat koste mij erg veel tijd omdat der niemand reageerde. Nu dacht ik ff slim te zijn door deze pic posting ff 2x neer te zetten zodat er sneller een reactie kwam. Als dit erg irritant gevonden wordt zal ik het i.h.v.v. nalaten. OKe?<P><BR>------------------<P><BR>[This message has been edited by bobje (edited 01 September 2000).]<p>[This message has been edited by bobje (edited 01 September 2000).]
Gast Geplaatst: 1 september 2000 Geplaatst: 1 september 2000 Ja zoals de gebruiksaanwijzing aangeeft gelieve de vraag maar een keer te stellen in het juiste topic. Ik kan me dan voorstellen dat je dat bij Irdeto of Seca kan plaatsen maar gelieve maar een keer posten aub.<P>Waarom jij altijd de 16f84 opblaast...steek je hem bijvoorbeeld wel op de juiste wijze op je programmer en zet je hem daarna wel weer op de correcte wijze terug op de piccard.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 1 september 2000 Geplaatst: 1 september 2000 ik steek em ere goed in ;-) (de pic) ik kan ze eenmaal programmeren en dan krijg ik de boven genoemde fout. Haal de kaart uit ontvanger(pace) nadat deze is uitgezet. start pc op en programmeer opnieuw en error.<BR>Ik kan niets meer met de pic niet met de jdm en niet met de dl20. Het heeft me inmiddels 6 pic gekost en ik begin de moed op te geven vandaar de posting. Ik ben hier al tijde mee bezig maar no result. Het blijft bij 1x proggen.<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by bobje (edited 01 September 2000).]
Gast Geplaatst: 1 september 2000 Geplaatst: 1 september 2000 misschien een dom antwoord,maar erase je wel de pic 16f847 voordat je hem een 2de keer programeert? die foutmelding krijg ik als ik hem vergeet te erasen.is die werkelijk blank (leeg) als je hem een twede keer programeert?<BR>met pip02 kan je blank check doen en dan mag er geen error zijn.laat eens iets weten.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000
Gast Geplaatst: 3 september 2000 Geplaatst: 3 september 2000 Alles werkt weer, op de pace de GW files en op de Humax de irdeto van Nedpad en de secafiles van Zoxx. De DL-20 erased niet goed of zo want daar kan ik eenmaal op proggen dan niet meer (16f84) de 24c16 geen probleem. De JDM werkt perfect alleen moest ik de i/0 delay op 6 (ic prog) zetten een stuk terug dus en hij beschreef alle pic's (en erasen deed hij ook) wat het probleem is weet ik niet met de DL-20 (die is overleden denk ik), maar alles werkt weer. Nog ff de laatste versie L.1.35 in de Humax gezet. Wat een fijne machine zeg, ff wat anders dan de pace en wat een kanalen man. Ik weet waarvoor ik ga sparen. Nog bedankt voor de hulp.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 11 september 2000 Geplaatst: 11 september 2000 Hallo Bobje,<BR>Als je met een DL20 een pic wil proggen <BR>moet je "CODE PROTECT" op OFF zetten<BR>anders wordt de software beveiligt tegen<BR>copieeren en kun je inderdaad maar een keer<BR>het ic gebruiken.Succes DVB FREAK.<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten