Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

Ik wilgraag een WaveFrontier aanschaffen met ivacom 0,3 twin LNB's. Alleen weet ik nog niet hoeveel LNB's ik wil gaan plaatsen. In ieder geval minimaal 3, Astra 1, 2 en Hotbird. Ik kijk alleen ned / engelse zenders.

Mijn vraag is nu: op welke sat's worden engelse programma's / films uitgezonden welke ik zou kunnen ontvangen? (en openen natuurlijk met m'n 2 dreamboxen:-))

Ik hoop dat dit voor jullie sathunters een makkelijke vraag is!

PosiXX

Geplaatst:

Op de Sirius en de Thor kan je zeker je hart ophalen. Beide hebben div. filmkanalen met engelse taal ondersteuning..

Erik

Geplaatst:

[color:"red"] Hallo PosiXX: [/color]

De volgende satellieten zullen voor jou zeker intressant zijn, ze liggen in een bereik van 28,5 oost t/m 18,5 west met de onderstaande satellieten heb je zowel voetbal als autosport gegarandeerd in je pakket naast de vele filmkanalen:

Eurobird 1 [color:"green"] 28,5 E [/color] / Astra 2 [color:"green"] 28,2 E [/color] [color:"blue"] voor BBC e.d. [/color]

Astra 1 [color:"green"] 19,2 E [/color] [color:"blue"] voor Nederlandse kanalen [/color]

Hotbird [color:"green"] 13 E [/color] [color:"blue"] voor SKY Cinema en SKY sport Italie en Eurosport NL [/color]

Eutelsat W3 [color:"green"] 7 E [/color] [color:"blue"] voor Nederlands voetbal [/color]

Sirius [color:"green"] 5 E [/color] [color:"blue"] voor Viasat Cinema en sport (ook NL voetbal) [/color]

Thor [color:"green"] 1 W [/color] [color:"blue"] voor Kiosk e.d. [/color] (ik heb het zelf nog niet werkend, veel over gelezen in dit forum)

Atlantic Bird 1 [color:"green"] 12,5 W [/color] [color:"blue"] zijn veel USA sport feeds op [/color]

Telstar 12 [color:"green"] 15 W [/color] [color:"blue"] USA: zit NBC-news feed op + sport [/color]

Intelsat 901 [color:"green"] 18,5 W [/color] [color:"blue"] zitten veel NASCAR Nextel Cup feeds en NBA feeds op [/color]

[color:"black"] Verder kan interesant zijn: [/color]

Eutelsat W2 [color:"green"] 16 E [/color] [color:"blue"] veelal zijn daar Formule 1 feeds op [/color]

Andere satellieten zijn natuurlijk altijd meegenomen, maar de hierboven genoemde satellieten kunnen C+ makkelijk vervangen sterker nog je hebt C+ niet eens nodig.

Sky Italie is met gemak te ontvangen met een Dreambox 7000s en het image van Ronaldd.

Ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd.

groet,

Edwin

Geplaatst:

Cool bedankt Edwin2004 voor je uitgebreide antwoord; net wat ik wilde weten:-)

Ik heb em besteld met alvast 8 invacom LNB's.

Posixx

Geplaatst:

Hierbij als aanvuling de tekening voor de positie van 28 oost.

Groet,

Edwin

post-10559-1318257916,8833_thumb.jpg

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen