Gast Geplaatst: 9 augustus 2001 Geplaatst: 9 augustus 2001 Wie kan mij vertellen of er een vakature site bestaat in de sattelietbranche of <BR>uitzendbureau???????
Gast Geplaatst: 9 augustus 2001 Geplaatst: 9 augustus 2001 Indien geen reactie wil ik voorstellen om met work4sat te beginnen op deze site.<P>4 you!!!!!!!!!!
Ron Geplaatst: 9 augustus 2001 Geplaatst: 9 augustus 2001 ?? Hoezo ben je werkloos dan?<BR>Sat4all heeft nog een hele goede admin en webdesigner nodig, maar wij betalen extreem slecht <P>Toxic[Q]<p>[ 09-08-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]
Gast Geplaatst: 9 augustus 2001 Geplaatst: 9 augustus 2001 Money my friend sat4rent,Vergeten?<BR>Maar ja,hoge schotels vangen veel wind.<BR>Noem is een bedrag.
Ron Geplaatst: 9 augustus 2001 Geplaatst: 9 augustus 2001 lol, volgens mij meent hij het serieus. Sat4all is een non-commerciële site, dus moeten wij het hebben van vrijwilligers die voor de satelliet gemeenschap bereid zijn zonder vergoeding maar met veel waardering het nodige werk te doen. Of dacht je dat ik mijzelf op de loon-strook heb staan?<BR>Ik heb een tijdje geleden een oproep gedaan voor een professionele webdesigner om deze site een nieuwe look te geven, maar niemand reageerde. Zelfs ondanks het feit dat ik bereid was (uit egen zak) voor die diensten eventueel een kleine vergoeding te betalen.<P>Groeten, <P>Toxic[Q] (die een beetje teleurgesteld is in de bezoekers)
Gast Geplaatst: 9 augustus 2001 Geplaatst: 9 augustus 2001 Misschien is het mogelijk om tweedehands te verhuren van particulieren!!!!!!<P>Of beter nog de samenwerkende sattelietbedrijven doen een donatie<BR>om sat4rent te starten.<P>We kunnen canal + vragen om op proef lage kostenkaarten ter beschikking te stellen,<BR>zij houden wel van een avontuurtje!!!!!!!<P>Hoogachtend,<BR>Sat4rent.
Gast Geplaatst: 9 augustus 2001 Geplaatst: 9 augustus 2001 Helaas moet ik concluderen dat na al<BR>het vele geld dat betaald word aan apparatuur en lidmaadschap er niet eens een vakgerichte arbeidsbemiddeling is.<P>Keep up the good work !!!!!!!!
Gast Geplaatst: 9 augustus 2001 Geplaatst: 9 augustus 2001 Ik hoop dat de rechten van mijn ideeen door u<BR>Site goed beschermd worden.<BR>Daarvan akte.<P>Groeten.
Gast Geplaatst: 9 augustus 2001 Geplaatst: 9 augustus 2001 SNAPT U HET NOG??????????????<P>Ik niet!<P>maar gauw het sleuteltje omdraaien.<P>Zeeman.
Aanbevolen berichten