Gast Geplaatst: 3 september 2000 Geplaatst: 3 september 2000 Wie kan mij een werkende pic file bezorgen met cinedome & Pr / C+ /stream/telepiu.<BR>Er zijn files genoeg te vinden op het net maar de cinedome zie ik niet en maar een deel van Pr*.Bezit een Nokia 9800.<BR>MVG,<P> Mauro <BR>rommauro@yahoo.com<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 4 september 2000 Geplaatst: 4 september 2000 Hallo medesatters...<P>Bij deze vraag sluit ik mij totaal aan...<P>gegroet!!<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 4 september 2000 Geplaatst: 4 september 2000 Als er nieuwe files zijn op dit gebied zullen zij op de bekende adressen op het net te vinden zijn....en zeker natuurlijk ook in de downloadsectie van deze site welke onderhouden wordt door enkele gebruikers.<P>Laten we nu voorkomen dat we een hele lange bedel topic krijgen want iedereen wil ze natuurlijk wel in zijn mailboxje vinden of een uitgezochte link naar een adres. Zelf werk ik met de Guppie files en die werken goed in een AllCam CI.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten