Gast Geplaatst: 31 augustus 2000 Geplaatst: 31 augustus 2000 hallo ik ben al een tijd je bezig om een goldkaart te programmeren voor mijn nokia 9500 ik heb al div pic en bin gebrobeerd<BR>maar geen beeld met seca geen enkele probleem maar met irdeto wil het niet lukken<BR>alsik de kaart programmeer hex bin hex krijg ik geen fouten maar het beeld blijft wel zwart, gebruik ik toch de verkeerde pic of doe ik toch iets verkeerd<BR>bedankt jan <P>------------------<BR>
RobinHood Geplaatst: 1 september 2000 Geplaatst: 1 september 2000 welke prog gebruik je en welke file. Heb je 2408 geprobeerd?<P>------------------<BR> Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..
Gast Geplaatst: 1 september 2000 Geplaatst: 1 september 2000 ik gebruik een jdm en een phoenix 3.5<BR>met software picard 2.1 en winphoenix<BR>ik div pic gedownload maar die van jou zou ik niet weten waar kan ik deze vinden<BR>groetjes<BR>jan<BR>jwmars@hotmail.com<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 2 september 2000 Geplaatst: 2 september 2000 Probeer de 2408 maar.Zie bovenaan dit scherm, klik op download en je vind hem boevenaan.Daarna is het een kwestie van even geduld hebben.Hij werkt wel, maar de Grieken zijn een beetje aan het pesten geweest en daardoor is het -voorlopig?- niet mogelijk om D+/stream en hellas op 1 gw te krijgen.Zie elders op dit board.Suc6<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten