Gast Geplaatst: 21 maart 2004 Geplaatst: 21 maart 2004 Hallo, Ik heb sinds een week het probleem dat het beeld en geluid van de canaldigitaal kanalen stoort. Het beeld bevriest even of er verschijnen blokjes in beeld. Daarnaast krijg ik regelmatig bij het zappen de melding "mediaguard" en geen beeld. Ik heb de sat nagekeken en alles lijkt in orde. Ook de signaalsterkte is gelijk aan de ontvangst die ik altijd heb gehad. De free to air kanalen komen prima door, behalve als het beeld is bevroren met "mediaguard", als ik dan naar een free to air kanaal zap krijg ik de melding "no a/v". enige oplossing dan is de receiver aan en uit te schakelen. Ik ben inmiddels naar de dealer geweest met m'n Xtreme receiver en hij zegt niets te kunnen constateren, voor de zekerheid heeft ie wel de software van de Xtreme geupdate. Dit heeft echter niets geholpen.... Heeft iemand een idee waar het probleem vandaan komt, en hoe dit op te lossen??? Alvast bedankt, Rene
holles Geplaatst: 21 maart 2004 Geplaatst: 21 maart 2004 Om te beginnen je vraag eens bij het goede forum te stellen. Lijkt op een receiver probleem. Volgens mij zul je in dit forum genoeg mensen vinden met soortgelijke ervaringen en adviezen. Bv door de zoekfunktie. Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen