Gast Geplaatst: 21 maart 2004 Geplaatst: 21 maart 2004 Ik heb geen subkanalen met de groene knop op Pre*iere Sport met de Joske settings. Joske HELP :-)
Ome Merde Geplaatst: 21 maart 2004 Geplaatst: 21 maart 2004 en wat als je een transponder-scan doet ? merDe deze ruimte is te huur
settings joske Geplaatst: 21 maart 2004 Geplaatst: 21 maart 2004 Premiere sport heeft niet altijd subkanalen. Als er geen voetbal of andere sportwedstrijden bezig zijn kan het voorkomen dat er alleen beeld is op het sportkanaal zelf. Ik zag dat er nu wel subkanalen op zitten. Groeten, Joske
Gast Geplaatst: 21 maart 2004 Geplaatst: 21 maart 2004 Citaat: Premiere sport heeft niet altijd subkanalen. Als er geen voetbal of andere sportwedstrijden bezig zijn kan het voorkomen dat er alleen beeld is op het sportkanaal zelf. Ik zag dat er nu wel subkanalen op zitten. Groeten, Joske ik kreeg dezelfde switch melding als gisteren met de taq....
settings joske Geplaatst: 21 maart 2004 Geplaatst: 21 maart 2004 En je hebt wel de tweede versie van mijn settings gebruikt? Groeten, Joske
Gast Geplaatst: 21 maart 2004 Geplaatst: 21 maart 2004 Premiere Sport, heeft alleen SUB uitzendingen bij Formule1 en voetbal (Bundesliga). Dit zijn alleen de liveuitzendingen van F1, bij de herhalingen zijn die subs er niet! Je kunt deze recatie wel richting Joske geven, maar dan ben je aan het verkeerde adres. Die subuitzendingen hebben niks met de settingslijst te maken. Sterker nog ze staan er niet eens in. In het Humax en Samsung tijdperk, werden deze wel vermeld in de Settingslijst, omdat die de schakeling per knopdruk a la DBox1 niet konden maken. De Dreambox kan dat wel. Dus als je op die groene knop drukt en je ziet niks, dan is er geen uitzending. TIP: Ga eens naar Premiere Direkt en druk op de groene toets..................
Gast Geplaatst: 21 maart 2004 Geplaatst: 21 maart 2004 Citaat: En je hebt wel de tweede versie van mijn settings gebruikt? Groeten, Joske ja ik heb ze vandaag naar onder getrokken :-)
Gast Geplaatst: 21 maart 2004 Geplaatst: 21 maart 2004 Citaat: Premiere Sport, heeft alleen SUB uitzendingen bij Formule1 en voetbal (Bundesliga). Dit zijn alleen de liveuitzendingen van F1, bij de herhalingen zijn die subs er niet! Aha wist niet dat ze bij herhalingen niet actief waren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen