Ga naar inhoud

goldcard programmar voor irdeto? werkt dat wel?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een goldprogrammar en goldcard, maar met gelijk welke hex-files ik gebruik, ik krijg geen beeld. Wat moet ik doen?<BR>Ik programmeer eerst de eeprom en dan programmeer ik de pic. De verify lukt, maar in de nokia krijg ik geen beeld.<BR>Wie helpt me?<BR>Stuur antwoord naar : i.smet@vmm.be<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

belangrijk is dat je eerst identify doet, zo kan het program je kaart erkennen.<BR>De juiste poort en de baud juist zetten.<BR>wat voor program heb je (de gold 140)?<BR>verder denk ik dat je goed bezig bent<BR>soms lukt het niet van de eerste keer, of moet met andere files proberen<BR>rgds<BR>clem<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Identity wordt inderdaad eerst gedaan, dan de rest van de vermelde procedure. Welke files kan ik nog gebruiken als ik op de site alle files gedownload heb. Soms vind ik daar een bin file die via de gold 140 niet kan geconverteerd worden. Moet ik dan bvb winphoenix gebruiken? Heb reeds zo convertie gedaan, en dan eerst pic, dan eeprom en terug pic geladen met hex-files, maar het is zinloos.<BR>Moet er ook iets aan de nokia gebeuren? Ik reset de cam en laat dan de kaart steken. Ik krijg evenwel telkens de melding no signal.<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hoi,<P>Gebruik EEpromEdit.exe om uw .bin om te zetten naar een .hex. Inlezen als bin en direct wegschrijven als hex.<BR>Deze laatste kan je dan rechtstreeks gebruiken in de gold140. <BR>Bij het programeren van de pic dien je wel de osc. XT, power-up disabled en watchdog disabled in te zetten. <BR>dat zou het zeker moeten doen !!<BR>cu wink.gif<BR><P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.