spaghetto Geplaatst: 21 maart 2004 Geplaatst: 21 maart 2004 Hallo allemaal, Ik heb een probleem met mijn lnb,hij doet het namelijk niet meer. Op eerste instantie dacht ik dat de kabel kapot was.Ik bezit hier een tdr meter en dus de kabel gepulst en die ziet er verder goed uit,enig wat ik zie is dat aan het einde de kabel ligt open ,net als een kabel breuk,maar dat is niet zo. Mijn vraag is dus is er iemand die zijn kabel gepulst heeft waarop een goede werkende lnb zit met een tdr meter?Wat zie je op de meter aan het einde van de kabel? Ik benieuwd, Groeten Spaghetto Nokia Dbox1+Amon 5.2 cam + Gregorian Delta Star 90 cm en een nokia Dbox2 erbij.
Tonskidutch Geplaatst: 21 maart 2004 Geplaatst: 21 maart 2004 ik heb effe niks om te meten of om datgene wat je vraagt te geven... maar in de tussentijd moet je hem eens nabij de radiator leggen opdat hij kan drogen (twee uur minstens) daarna heb je misschien de antwoorden maar ook een droge LNB en sluit hem weer aan. tis een gedachte.. cheers Le Sud Nino Ferrer
spaghetto Geplaatst: 21 maart 2004 Auteur Geplaatst: 21 maart 2004 Zal morgen weer op het dak klimmen en de lnb naar beneden brengen en uitproberen wat je zegt,wie weet misschien zit er idd water in. Van de andere kant het is gebeurd een paar dagen gelede en aangezien de storm zou n toch we;l droog moeten zijn? Ik heb ook dit probleem eerder gehad maar was een paar uurtjes en daarna deed ie het weer. Het gebeurde idd met regenachtige weer. Morgen weet ik misschien wel meer. degroeten Spaghetto. Nokia Dbox1+Amon 5.2 cam + Gregorian Delta Star 90 cm en een nokia Dbox2 erbij.
spaghetto Geplaatst: 22 maart 2004 Auteur Geplaatst: 22 maart 2004 Nou ik heb een nieuwe lnb gekocht(nog niet getest) en met de tdr meter getest en hier krijg ik een soort kort sluiting dus piek naar beneden op de meter. ga vanavond of morgen op het dak. Groeten Spaghetto Nokia Dbox1+Amon 5.2 cam + Gregorian Delta Star 90 cm en een nokia Dbox2 erbij.
spaghetto Geplaatst: 22 maart 2004 Auteur Geplaatst: 22 maart 2004 Lnb verevangenb en weer beeld. Heb de lnb naar beneden gebracht,open gemaakt en er zat een stuk soldering los op de f bus op de uitgang. opnieuw gesoldeerd en hij doet het weer.Nou heb een reserve lnb ,je weet het maar nooit. Groeten Spaghetto Nokia Dbox1+Amon 5.2 cam + Gregorian Delta Star 90 cm en een nokia Dbox2 erbij.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen