Gast Geplaatst: 21 maart 2004 Geplaatst: 21 maart 2004 beste mensen ivm mogelijke aanschaf van een draaibaar systeem icm een SS2 kaart zou ik informatie willen hebben omtrent de plugin voor diseq icm dvb dream en een motor welke de SS2 aankan. dit alles zonder voedings draden en gerommel met kabels. groeten skystar.
Gast Geplaatst: 22 maart 2004 Geplaatst: 22 maart 2004 hallo skystar ik heb een tip voor je voor dat draaibar system koopt denk aan dat skystar2 support allen discq 1.0 en 1.1 geen geen 1.2 (stab motor moteck srg 2100) meschien lukt met een gepatcht driver(sky net)maar hellas de driver is niet te vinden ik hoop dat iemand ons de weg wijst naar de driver en nog een tweede tip dvbdream support geen disicq momenteel meschien binen een paar manden zelf jaren kwitie van wachten dus groetjes
Gast Geplaatst: 22 maart 2004 Geplaatst: 22 maart 2004 heb al een goed stand alone programma van medehobbist. dank voor de reactie. skystar
Gast Geplaatst: 22 maart 2004 Geplaatst: 22 maart 2004 Ik heb een lijst voor je vam 90 oost tot 90 west met zelfs de feed freq's erop als je dat wilt. Bijgewerkt tot op het allerlaatste moment.
Gast Geplaatst: 22 maart 2004 Geplaatst: 22 maart 2004 Hi Mytheathre levert een enhanced driver bij de software. Deze support ook 1.2 en 1.1 ( deze word normaal niet ondersteund door de standard driver). Heb geen problemen met 1.0 en 1.1 swiches met mytheathre. 1.2 heb ik niet geprobeerd, heb namelijk ook geen motor. 1.2 is volledig geintegreerd in mytheatre geen plugin nodig Amigob,
voerman Geplaatst: 23 maart 2004 Geplaatst: 23 maart 2004 beste amigo, ik ben bezig om via mytheatre mijn diseqc switch aan de gang te krijgen .ik heb daarvoor als proef mytheatre gedownload maar zoals je aangeeft hoort daar een enhanced driver bij.waar kan ik die vinden?als de proef slaagt dan koop ik ook mytheatre.alvast bedankt. cor zonder geluk gaat niemand dood.
Gast Geplaatst: 23 maart 2004 Geplaatst: 23 maart 2004 dag voerman naar de map myteater gaan onder driver gaan kijken niet in je versie 3.12 dan zeker in versie 2.76 groet
GNcontrol Geplaatst: 30 maart 2004 Geplaatst: 30 maart 2004 Dit progje werkt prima i.c.m. SS2 + ProgDVB + Motor Groet, GNcontrol 562279-diseqc1.2v1.6[1].zip
Gast Geplaatst: 30 maart 2004 Geplaatst: 30 maart 2004 hi GN CONTROL wilt u mij helpen met dit oplossen .na het dowload van bijlag bijgevoegd in prog dvb schijnt niets te werken naar de plugins -ss2disecq v1.6 -configure krijg ik niets progdvb uit krijg ik dit: fout drag &drop directory with your satellite ini files to the main application window .0visible satellite in C:\ dit komt ook te schijnen please configure :satellite:(19.2 e)missing command .stab 120 please help
Gast Geplaatst: 30 maart 2004 Geplaatst: 30 maart 2004 Citaat: hi GN CONTROL wilt u mij helpen met dit oplossen .na het dowload van bijlag bijgevoegd in prog dvb schijnt niets te werken naar de plugins -ss2disecq v1.6 -configure krijg ik niets progdvb uit krijg ik dit: fout drag &drop directory with your satellite ini files to the main application window .0visible satellite in C:\ dit komt ook te schijnen please configure :satellite:(19.2 e)missing command .stab 120 please help nu heb ik een deel opgelost krijg ik wel 34 satellite visible in C:\ maar verder kan ik niets kan iemand mij uiteleg hoe moet ik de positie storen alvast bedankt
Gast Geplaatst: 31 maart 2004 Geplaatst: 31 maart 2004 haloo sat leden eindeljk zag ik vanmorgen mijn stab motor in beweging terecht gekomen ik ben zo blij maar nog niet hellemal tevreden onlangs de noodoproep om de sat posities te storen heb ik tot nu toe geen reacties gekregen voor dat de motor naar de kloote gaat ik verzoek julie om mij te helpen met de instelling alvast bedankt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen