Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,<P>Kan iemand mij helpen aan de waferfiles geschikt voor de pace500g4. Dit tunertje is nogal gevoelig voor andere dan originele smartcards.<BR>Alleen MC is in principe voldoende<P>Thanks in advance<BR>MTB<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Voor de mensen die hier ook naar op zoek zijn , een paar topics terug heeft ptje daar iets over geschreven , de alfredo files werken inderdaad goed op de pace/galaxis/echostar , wat ik zelf ook met succes getest heb , alleen kan het voorkomen dat de cam protesteerd , vanaf soft 1.13 gaat het goed.<P>------------------<BR>edited by Tech smile

• 2 weken later...
Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Tech:<BR><B>Voor de mensen die hier ook naar op zoek zijn , een paar topics terug heeft ptje daar iets over geschreven , de alfredo files werken inderdaad goed op de pace/galaxis/echostar , wat ik zelf ook met succes getest heb , alleen kan het voorkomen dat de cam protesteerd , vanaf soft 1.13 gaat het goed.<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Ik heb een pac 501/g6 en wil een wafercard gebruiken.<P>Werken de Alfredo files ook en waar kan ik deze vinden?<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

In de downloads................<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Tech:<BR><B>In de downloads................<P></B><HR></BLOCKQUOTE><BR>Bedankt voor jouw reaktie Tech.<BR>Ik heb natuurlijk in de downloads gezocht en geen bestandje aangetroffen met de naam Alfredo.<BR>Ik heb inmiddels een "oude" Yoakam hex gevonden die uitstekend met de nieuwe bin´s van Yoakam(0807) werkt.<BR>Ik heb heel lang gezocht en wil toch graag weten welke de werkende bestanden van Alfredo zijn.<P>Alvast bedankt.<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Kijk eens bij Djazzie of rechtstreeks bij alfredo.<BR>Succes<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Doe eens je best, kijk eens bij de download sectie hierbovenaan.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Sorry, ik bedoel bij de links !!!!!!!!!<BR>Via Djazzie kom je ook bij alfr... files.<BR>Succes<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.