Ga naar inhoud

Goldwafer (16F84+24C16) + Prosat = ellende?? hellup!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na diverse omzwervingen heb ik uiteindelijk mijn eerste keer een Goldwafer kunnen programmeren. Alleen... mij Prosat 3000 met ingebouwde Irdeto CAM zegt "CARD UNKNOWN"...<P>Even alles op een rij:<P>Ik heb een GoldWafer waarvan ik de PIC eerst beschrijf met de bootloader.<BR>Vervolgens pak ik mijn SmartMouse op 3.5MHz en beschrijf de EEPROM. (met de in het pakketje geleverde file)<BR>Dan sluit ik de andere programmer weer aan om de uiteindelijke PIC file in de PIC te schieten. (waarbij de file uiteraard ook weer uit hetzelfde archiefje komt)<P>Uiteraard verifieer ik ieder stap en volgens de software zou alles in orde moeten zijn.<P>Vervolgens stop ik de Goldwafer in de receiver (een Prosat 3000 met ingebouwde IrDETO CAM, die me verteld dat ie de kaart niet kent.<P>Prengende vraag die overblijft is: "Hoe zit het nou met die CRD files? Moet ik daar iets mee??" <P>Doe ik nu alles goed en ligt het probleem 'gewoon' in de software of vergeet ik iets? |) <BR>Of verkeerde software? Wie kan me helpen??<P>------------------<BR>

Geplaatst:

gewoon eens andere files proberen, had hetzelfde met de files vam mastercrd, heb die van guppie geprobeerd en werkte in 1 keer perfect....<P>------------------<BR>

Geplaatst:

klopt als een zwerende vinger, gupie rules.<BR>zonder gekheid die files lopen perfect.<BR>suc6 alex.<P>------------------<BR>blubblub

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.