Gast Geplaatst: 22 maart 2004 Geplaatst: 22 maart 2004 Vanaf vanmorgen doet mijn dreambox niet veel meer. Opstarten wil niet eens meer. Tot het logo Dream multimedia en dan niets meer. Wat ik ook probeer niks helpt. flash erase wil niet meer knop al een keer 5 minuten ingedrukt gehouden. flashen via het netwerk en sirieel wil ook niet meer. Ik weet even niet meer wat ik nog meer kan proberen. Iemand nog suggesties ????
Adriano Geplaatst: 22 maart 2004 Geplaatst: 22 maart 2004 Heb je na het flashen de serieelkabel er wel uit gehaald, anders start hij ook niet door????????!!!!!!!! Toshiba 46RV555D Pioneer VS-922 + WharfedaleDM8000 S-C-T OpenATV 4.1Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm
YUGI Geplaatst: 22 maart 2004 Geplaatst: 22 maart 2004 alles los halen 15 min zonder stroom probeer dan eens weer. gr harko.
Gast Geplaatst: 22 maart 2004 Geplaatst: 22 maart 2004 Het flashen op zich wil niet eens dus ik kwam niet eens toe aan de kabel eruit trekken. en ik heb alle kabels er al uitgehaald en de dreambox 2 uur met rust gelaten. Ook dat heeft geen resultaat gehad. Als ik dreamup(serieel) gebruik gebeurd er ook niets. Het proggie geeft dan aan "now switch on dreambox" en dat doe ik dan heel braaf maar hoe lang ik ook wacht geen verbinding, ook geprobeerd met Hyperterminal ook dat lukt niet, ik weet het echt niet meer. Volgens mij heb ik zo een beetje alles gedaan wat maar mogelijk is.
Ðeninux Geplaatst: 22 maart 2004 Geplaatst: 22 maart 2004 Vertel eerst eens welke firmware er in zat en welke je er in wil schrijven. DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak
Adriano Geplaatst: 22 maart 2004 Geplaatst: 22 maart 2004 Heb zelf ook wel eens dat hij niet meer wil, maar zolang als je in de display het dreamlogo ziet is volgens mij de bootloader nog in takt en moet je serieel kunnen flashen. Alleen serieel kabel kiezen in het menu,kabel er in en box ff resetten of stekker er uit en in, dan moet hij kontakt maken. Gebruik wel een nulmodem kabel, mss overbodig om te vermelden, maar je weet maar nooit. En versie 2.14B van dreamup. Toshiba 46RV555D Pioneer VS-922 + WharfedaleDM8000 S-C-T OpenATV 4.1Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm
Gast Geplaatst: 22 maart 2004 Geplaatst: 22 maart 2004 De laatste van Ronald, dat ging zonder problemen en heeft tot vanmorgen goed gedraaid. ik heb er sinds die tijd niets aan veranderd, ja alleen een nieuwe settingslijst erin gezet. En dat gaf ook geen problemen.
Gast Geplaatst: 22 maart 2004 Geplaatst: 22 maart 2004 Ok ga dat nogmaals proberen. en ja ik gebruik een NULL Modem kabel maar goed om dat toch even te vermelden :-)
Gast Geplaatst: 22 maart 2004 Geplaatst: 22 maart 2004 Even nog een vraagje ????? Met dreamup is het enige wat ik moet kan kiezen COM1 dat is toch goed ? Of via het netwerk maar dat lukt helemaal niet. Dus dat is uitgevinkt.
Gast Geplaatst: 22 maart 2004 Geplaatst: 22 maart 2004 Lukt nog steeds niet. Enne wat als de bootloader het loodje heeft gelegd ?
Adriano Geplaatst: 22 maart 2004 Geplaatst: 22 maart 2004 Dan kun alleen nog met j-tag een nieuwe bootloader er in zetten. Maar het kan ook zijn dat je een hardware probleem hebt. Toshiba 46RV555D Pioneer VS-922 + WharfedaleDM8000 S-C-T OpenATV 4.1Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm
Gast Geplaatst: 22 maart 2004 Geplaatst: 22 maart 2004 J-tag ??? Wat is dat? Hardware problemen denk ik zelf eigenlijk niet. Kan ik nog wat anders proberen?
Tonskidutch Geplaatst: 22 maart 2004 Geplaatst: 22 maart 2004 je doet toch hopelijk niet aan card sharing...? de sourcecodes van de netsky m zijn door enkele ip hobbyisten gebruikt voor veel gemener kwaad dan alleen dat flauwe mailtje zo nu en dan. ja en naar linux getransporteert.. maar misschien is dat niet van toepassing hier... cheers Goodby Drama Queen Hifi Sean, Doc Mcalmont
Adriano Geplaatst: 22 maart 2004 Geplaatst: 22 maart 2004 J-tag is een interface om de bootloader er opnieuw in te flashen. Is je compoort wel goed geconfigureerd? Voor de rest weet ik ook niet wat je nog meer kan proberen. Toshiba 46RV555D Pioneer VS-922 + WharfedaleDM8000 S-C-T OpenATV 4.1Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen