holles Geplaatst: 22 maart 2004 Geplaatst: 22 maart 2004 Wie weet hoe ik de optie "Openen met ..." in de lijst met de rechtermuisknop kan krijgen? Ik heb alléén openen maar voor sommige files wil ik openen met een ander programma. Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E
Gast Geplaatst: 23 maart 2004 Geplaatst: 23 maart 2004 wijs je het programma toch toe ga naar extra ====> mapoptie =======> bestandstypes en selecteer file en kies programma greetz skunk
ericb Geplaatst: 23 maart 2004 Geplaatst: 23 maart 2004 Probeer het eens terwijl de de <shift> ingedrukt houd. Eric Only those who know the secret can read a stream of bytes
holles Geplaatst: 23 maart 2004 Auteur Geplaatst: 23 maart 2004 Dreamboxfiles hebben geen bestandstype. Ik wil deze openen met Kladblok of bv keys aan te passen. Dus deze methode zal niet gaan. Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E
Ome Merde Geplaatst: 23 maart 2004 Geplaatst: 23 maart 2004 wordpad openen en dan CTRL-O (alle bestandstypen) en dan blader je naar het te bewerken bestand. merDe deze ruimte is te huur
TCDD Geplaatst: 23 maart 2004 Geplaatst: 23 maart 2004 Zoals Erich zegt shift ingedrukt houden en rechtermuisknop klikken, je krijgt dan 'openen met' in het menu. Je kunt ook Kladblok/Wordpad naar de 'Send To' map kopieren, bestanden kun je dan openen met rechtermuisknop - Kopieren Naar - Kladblok. Ik ben niet zo gek mij voor normaal uit te geven.
holles Geplaatst: 23 maart 2004 Auteur Geplaatst: 23 maart 2004 Weet ik maar dit is nogal bewerkelijk. Ik ga de optie met "sent to Kladblok" eens uitproberen. Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen