Gast Geplaatst: 25 maart 2004 Geplaatst: 25 maart 2004 En maar kijken, het werkt bij mij fantastisch icm progdvb op de skystart 1 kaart !
wammeswaggel Geplaatst: 25 maart 2004 Geplaatst: 25 maart 2004 GNcontrol, Taq 12, 13, 14, 15 : Servis temporalmente desactivado(tijdelijk buiten gebruik). Na een nieuwe scan kreeg ik wel Azul(werkte voorheen niet), maar nu mis ik weer een paar andere die daarvoor wel werkten. Transponder-wijzigingen zijn aan de orde van de dag! Je zal als nietwetende consument maar een abo'tje hebben! Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Gast Geplaatst: 25 maart 2004 Geplaatst: 25 maart 2004 de nieuwe versie van yankse werkt prima het spaanse pakket had ik ook niet via www.lyngsat.com gekeken welke transponders er waren waarop canal digital+ uitzend deze handmatig ingeprogrameerd alles open ook de x-en. skystar
wammeswaggel Geplaatst: 25 maart 2004 Geplaatst: 25 maart 2004 Zal ook maar eens wat handmatig toevoegen. Moet toch eens een twin-LNB of een Quad aanschaffen, ik blijf heen en weer sjouwen met die kabel. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Gast Geplaatst: 25 maart 2004 Geplaatst: 25 maart 2004 Hi Of het light aan de transponders of je heb nog niet genoeg gedownload er zijn andere files nodig, en softcam is niet genoeg. ik heb deze bij onze cechische vrienden van de upload afgehaald amigob
Gast Geplaatst: 25 maart 2004 Geplaatst: 25 maart 2004 Ben toch benieuwd hoe je die x-en open hebt. Met wel programma werk je dan en wat zijn je yankse settings. Heb hier bijna alles open behalve die x-en ben toch wel benieuwd wat ik fout doe. Geeft steeds aan invalid key.......maar heb de goede alvast bedankt
M€®LïÑ Geplaatst: 25 maart 2004 Geplaatst: 25 maart 2004 hier ook alles behalve de X-en open Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!
Gast Geplaatst: 25 maart 2004 Geplaatst: 25 maart 2004 Heb de x-en open was ff zoeken, de oplossing : Bij ecm filter alles uitvinken. Have fun
wammeswaggel Geplaatst: 25 maart 2004 Geplaatst: 25 maart 2004 Gebruik je ProgDVB of MyTheatre? Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Gast Geplaatst: 25 maart 2004 Geplaatst: 25 maart 2004 Dit was met progdvb, maar programma moet niet uitmaken is een yankse setting.
Gast Geplaatst: 25 maart 2004 Geplaatst: 25 maart 2004 YAHOEEE heb ze open! Na wat gekloot met settings..
wammeswaggel Geplaatst: 25 maart 2004 Geplaatst: 25 maart 2004 Heb je enig idee wat je hebt gedaan? Zit nou ook al een tijdje te klooien, maar krijg die X-en niet open. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
wammeswaggel Geplaatst: 25 maart 2004 Geplaatst: 25 maart 2004 Ah, heb ze nu ook open! Bij Yankse moet je ook AUTO-ECM aanzetten. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
M€®LïÑ Geplaatst: 26 maart 2004 Geplaatst: 26 maart 2004 hier ook alle mogelijkheden gehad... alles behalve x open.. Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen