Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Voor alle Pace eigenaren. Ik heb nog al eens vragen gelezen over een wafer werkend maken ik een Pace 501. Ik heb ontdekt dat de Alfredofiles versie 16w goed werkt in die ontvanger.<P>Veel plezier.<P>------------------<BR>afz. Ptje

Geplaatst:

Ptje<BR>Ik heb hier een grundig DTR1100 te leen van iemand. De Alfredo files werken bij mij ook altijd goed. Helaas gaat dat voor deze grundig ontvanger niet op.<BR>''E36 smart card not compatible''<P>Punai<P>------------------<BR>

Geplaatst:

wat betrefd de grundig deze al geprobeerd ??http://195.130.224.58/dfsfiles/software/G_DTR1100.zip<P>gr djazzie<P><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Geplaatst:

De Alfredo files die ik kan vinden hebben alleen een hex en verder crd´s om de verschillende key´s of de complete Eprom te programeren via CW of CMagic. Als ik een goldwafer in de progger stop met de hex krijg ik geen ATR. <BR>What is the trick om een goede bin te krijgen? Waarom geen standaard bin erbij die je nadien met crd´s kunt veranderen.<BR>Of doe ik wat fout.<BR>De pace werkt overigens ook goed met galaxis.bin en irdeto.hex van Yoakam (29/7)date selectable. <P>MTB<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

probeer het eens met CardMaster..<P>een geldige ATR krijg je pas te zien als<BR>je de 0-cam.crd of C-cam.crd geladen hebt..<P>SUCCES

Geplaatst:

Ik heb hem evt. gewoon met werkende hex en bin.<P>(Alfredo)<BR>------------------<BR>afz. Ptje<p>[This message has been edited by Ptje (edited 11 August 2000).]

Geplaatst:

Zeg Ptje, ik heb momenteel geen Pace om het verhaal te bevestigen maar werkt 16W van Alfredo goed in de Pace?<P>Zou iemand zo vriendelijk willen zijn dit te bevestigen. alvast bedankt!<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Werkt echt goed, ik heb het zelf gezien en getest.<P>------------------<BR>afz. Ptje

Geplaatst:

Ptje,<BR>bedankt, dit is grandioos.<BR>Nu nooit meer datum problemen<P>------------------<BR>

Geplaatst:

kijk ook eens in de download zone irdeto kit16 werkt ook perfect<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.