joobur Geplaatst: 23 maart 2004 Geplaatst: 23 maart 2004 Ik draai de laatste Ronald en ik gebruik nu eigenlijk alleen de scam en gbox_cs emu's. Zijn deze beide in staat om de update te ontvangen? Voorheen gebruikte ik de scam_cs en die werkte goed bij updates maar deze is nu niet meer stabiel i.v.m freezes. Graag praktijkadvies. Verder vroeg ik me af of de updates werken als de Dreambox stand-by staat. Iemand ervaring? Alvast bedankt! Dreambox 7000, Maxtor 120GB, Dream Beta 1.10 op flash, Pli Iolite op usb, Multytenne schotel, D-Link DWL810+ Ethernet to Wireless netwerkaansluiting
Gast Geplaatst: 23 maart 2004 Geplaatst: 23 maart 2004 Ronaldd werkt goed qua update en nee niet in de standby stand. Maar je moet m dan al een maand niet gebruiken ´wil je een update missen. Heb je zolang vakantie.............
joobur Geplaatst: 24 maart 2004 Auteur Geplaatst: 24 maart 2004 Citaat: Ronaldd werkt goed qua update en nee niet in de standby stand. Maar je moet m dan al een maand niet gebruiken ´wil je een update missen. Heb je zolang vakantie............. Nee. niet zolang maar wel net vóór en ná de maandwisseling. Maar wele emu kan ik het nu het beste nemen? Dreambox 7000, Maxtor 120GB, Dream Beta 1.10 op flash, Pli Iolite op usb, Multytenne schotel, D-Link DWL810+ Ethernet to Wireless netwerkaansluiting
Gast Geplaatst: 24 maart 2004 Geplaatst: 24 maart 2004 Hey View image werkt iig geval met de updates.
Gast Geplaatst: 24 maart 2004 Geplaatst: 24 maart 2004 @ Joobur Dat maakt toch geen drol uit. De update is bekend voor 2 maanden voorruit. Stel dat je op 29 maart op vakantie gaat en 5 april terugkomt. Je hebt nog altijd beeld omdat op 1 maart voorafgaande aan je vakantie de ´update klok´ op 30-04 is gezet. Je ziet dan maakt je vakantie niks uit, wel terugkomen voor 30-4 anders mis je een update en dan kun je Canal Digi bellen. Ik zou nu voor View Image gaan, simpel, niet te veel poespas en zeer stabiel.
joobur Geplaatst: 24 maart 2004 Auteur Geplaatst: 24 maart 2004 Citaat: @ Joobur Dat maakt toch geen drol uit. De update is bekend voor 2 maanden voorruit. Stel dat je op 29 maart op vakantie gaat en 5 april terugkomt. Je hebt nog altijd beeld omdat op 1 maart voorafgaande aan je vakantie de ´update klok´ op 30-04 is gezet. Je ziet dan maakt je vakantie niks uit, wel terugkomen voor 30-4 anders mis je een update en dan kun je Canal Digi bellen. Ik zou nu voor View Image gaan, simpel, niet te veel poespas en zeer stabiel. Hij staat inderdaad tot 30-4 dus dat zal geen probleem geven. Maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag: welke emu bij het Ronald Image is autoupdate. View image ken ik niet. Waar kan ik er info over vinden? Dreambox 7000, Maxtor 120GB, Dream Beta 1.10 op flash, Pli Iolite op usb, Multytenne schotel, D-Link DWL810+ Ethernet to Wireless netwerkaansluiting
GENE Geplaatst: 24 maart 2004 Geplaatst: 24 maart 2004 Bijvoorbeeld de gbox1_sc ... of scam_sc werkt toppie. Koekje erbij ????
joobur Geplaatst: 24 maart 2004 Auteur Geplaatst: 24 maart 2004 Citaat: Bijvoorbeeld de gbox1_sc ... of scam_sc werkt toppie. O.K. Dank je. Is het zo dat je altijd de _sc versie moet gebruiken voor de update? Ik heb hem tegenwoordig op gbox1_sc of scam. Scam_sc geeft namelijk nog steeds freezes. Zal de gewone scam updaten? Dreambox 7000, Maxtor 120GB, Dream Beta 1.10 op flash, Pli Iolite op usb, Multytenne schotel, D-Link DWL810+ Ethernet to Wireless netwerkaansluiting
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen