Gast Geplaatst: 30 juli 2000 Geplaatst: 30 juli 2000 Hi,<BR>Op dit moment ben ik bezig met een waferkaart<BR>van het type SMD te programmeren.<BR>Het programmeren van de PIC gaat zonder <BR>problemen (verify ok).<BR>Als ik de EEPROM wil beschrijven en aktiveer<BR>de knop"write eeprom" krijg ik de foutmelding<BR>"ERROR READING DATA".<BR>Voor het programmeren van de PIC gebruik ik<BR>een JDM- programmer samen met de soft "ICprog 0,9a".<BR>Voor het beschrijven van de EEPROM een PHOENIX-programmer met soft "piccard 2.1".<BR>Mijn programmers sluit ik afwisselend aan op<BR>poort com 1. De PHOENIX-programmer krijgt een<BR>voeding van 9 VDC.<BR>Ik weet niet wat ik mis doe!!!<BR>Graag hulp!!!<P> Thomas<BR> p.renato@econophone.be<P>------------------<BR>PS4853
Gast Geplaatst: 30 juli 2000 Geplaatst: 30 juli 2000 Als je een Irdeto wafercard wilt maken zou ik toch echt als software voor de Eeprom te proggen het programma Winphoenix gebruiken...Winphoenix is voor Irdeto...Piccard is voor Seca<P>Satwatcher<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 31 juli 2000 Geplaatst: 31 juli 2000 Hallo satwachter,<P>De whoenix is wel mooi maar sdm of tewel wordt ook genoemd wafer card..werken ook met de programma Icprog.exe.<BR>Bij mij werkt die gewoon vlekkeloos...<BR>Heb je wel de kaart wel onderste boven zitten met JDM lader...<BR>Doe eerst voor het laden van allebei de verify blank zolas de bin file en 16F84 ...<P>Succes....<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 6 augustus 2000 Geplaatst: 6 augustus 2000 Soms heeft het zin om een ander loader.hex in de pic16c84 tezetten!<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten