Gast Geplaatst: 24 maart 2004 Geplaatst: 24 maart 2004 Hallo allemaal, Ik was gisteravond op feedjacht, en kwam uiteraard een aantal leuke feeds tegen, zo ook een 4.2.2 voetbal feed, ik dacht laat ik deze eens proberen op mijn dreambox, en tot mijn verbazing kreeg ik beeld (welliswaar erg slecht), maar toch ik dit nogmaal op een dreambox en zijn er plug-ins beschikbaar het beeld van deze 4.2.2 feeds geheel goed te krijgen?? Ik hoor het graag. Groet, Edwin
Gast Geplaatst: 24 maart 2004 Geplaatst: 24 maart 2004 Kijk eens hier het gaat over een plugin die feedhunter heet draait niet op iedere image.
swartbroek Geplaatst: 24 maart 2004 Geplaatst: 24 maart 2004 Met feedhunter kun je alleen feeds zoeken. Beeld van 4.2.2 uizending is zo slecht en maar half beeld Bij de vorige images had je helemaal geen beeld. DB 7000 met Moteck SG 2100 / gregorian schotel 90 cm draaibaar.
rai Geplaatst: 24 maart 2004 Geplaatst: 24 maart 2004 Met Tuxvision was het altijd al mogelijk naar de 4.2.2 uitzendingen te kijken. De box gaf zwart beeld, maar op de PC kon je gewoon kijken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen