Gast Geplaatst: 19 december 2000 Geplaatst: 19 december 2000 weet iemand hoe dit kan en hoe ik de datum kan veranderen.<BR>sinds 18-12 beeld uitgevallen op meerdere file's ligt dit aan de datum of c+ aan het uitschakelen.<BR>weet iemand de oplossing of wordt er een andere key gebruikt.<P>BVD
Gast Geplaatst: 19 december 2000 Geplaatst: 19 december 2000 Ligt er even aan welke ontvanger je gebruikt.<P>Kijk eens in de download sectie<P>greets,<P>mhl
Gast Geplaatst: 21 december 2000 Geplaatst: 21 december 2000 Irdeto zeker, neem het programma eprom edit, verander bij de juiste provider (c**** d*******) de datum in 0622,
Gast Geplaatst: 21 december 2000 Geplaatst: 21 december 2000 De kaart loopt weer het klopt met de datum.<BR>Bedank duck maar ik heb gisteren de andere topics doorgelezen en hub ik had weer beeld.<BR>En aan iedereen VAST EEN PRETTIGE KERS. <BR> <BR>
Gast Geplaatst: 21 december 2000 Geplaatst: 21 december 2000 De kaart loopt weer het klopt met de datum.<BR>Bedank duck maar ik heb gisteren de andere topics doorgelezen en hub ik had weer beeld.<BR>En aan iedereen VAST EEN PRETTIGE KERST. <BR> <BR>
Aanbevolen berichten