Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een goldcard geprogrameerd met gupie file ,werkt perfect in de nokia 9500.Maar als deze in de pace DVR 500 gaat niets ,is hier een andere file voor nodig , wie heeft hier ervaring mee.<P>Mvg

Geplaatst:

hmmmm, de guppie van 11-11 ??<BR>de datum op 062a zetten bij c+ (is vandaag)<BR>dan zou het moeten werken.<BR>de 9500 trekt zich er waarschijnlijk niets van aan.<BR>ben benieuwd.

Geplaatst:

Zou ik best willen doen ,maar hoe verander ik de irdeto.hex file om die datum te verandere. want de file is ook nog niet veranderd op de downlaod page van sat 4all.<BR>.Ps waar zit hem dat dan in dat de nokia zich er nietss van aantrekt en de pace wel.<BR> mvg

Geplaatst:

zit em in de dr. bibber soft, (overflow) maar de files uit de downsectie werken vaak wel. anders kijk je ff op pipo's page of bij mastercard, bij mij werkte de meeste.<P>bob

Geplaatst:

met eprom edit kun je de bin-file laden en bewerken. bij provider multichoice de datum verzetten en dan saven en gebruiken<BR>suc6 smile.gif

Geplaatst:

Mooi programma , klopt het dat key 00 ,08 ,09 veranderd zijn met deze date verandering, de rest staat op nul . <BR>Nu ben ik benieuwd of die pace 500 DVR wel werkt, deze staat op een andere lokatie dus kan niet controlere of het werkt ga er van uit van wel , Ps de oorgeneele kaart 1.2 werkt overgens zonder probleem .<BR>maar toch nog een vraag naar mensen die ook een pace 500 dvr hebben ,of zij ook deze ervaring hebben.<P>Mvg

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by 4 you 2tell me:<BR><B>Ik heb een goldcard geprogrameerd met gupie file ,werkt perfect in de nokia 9500.Maar als deze in de pace DVR 500 gaat niets ,is hier een andere file voor nodig , wie heeft hier ervaring mee.<P>Mvg</B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>aangezien er een hoop onzin gereplied wordt kun je meeste wel vergeten. <P>Het verschil zit in de pace ontvanger die wat gevoeliger is voor misbruik wink.gif. Aangezien de 9500 met name minder moeilijk doet m.b.t. landcode moet je het zeer warschijnlijk daar zoeken. Landcode staat vaak op GER en Pace is bedoeld voor Ned.....<BR>

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by 4 you 2tell me:<BR><B>Mooi programma , klopt het dat key 00 ,08 ,09 veranderd zijn met deze date verandering, de rest staat op nul . <BR>Nu ben ik benieuwd of die pace 500 DVR wel werkt, deze staat op een andere lokatie dus kan niet controlere of het werkt ga er van uit van wel , Ps de oorgeneele kaart 1.2 werkt overgens zonder probleem .<BR>maar toch nog een vraag naar mensen die ook een pace 500 dvr hebben ,of zij ook deze ervaring hebben.<P>Mvg</B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>keys van C+ zijn niet veranderd. Je moet wel de goede editor gebruiken want anders gooit de editor de keys en dergelijke door elkaar.<P>Btw je zou naar de landencode van je wel werkende orginele kaart kunnen kijken wink.gif

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Geplaatst:

ik heb bij eeprom edit 2.50 staan bij coco.ned<BR>en bij Camkey 00 00 00 00<BR>bij guppie staat ook GER2d*guppie*<BR>Dit is zekker het geen wat je bedoeld .Dus zo hier iets moeten verandere ? moet ik hem dan instellen op MCR of ALL Zo zal hij moeten doen volgen u.<P>mvg<P>[This message has been edited by 4 you 2tell me (edited 29-12-2000).]<p>[This message has been edited by 4 you 2tell me (edited 29-12-2000).]

Geplaatst:

4you, ik heb alleen maar een pace en ja het is een prima voetenbankje.<BR>de guppie van 11-11 werkt (c+++) alleen de datum veranderen met de editor voordat je hem in de eprom zet. de rest maakt voor mijn 500 niets uit smile.gif<BR>

Geplaatst:

Sluit me helemaal aan bij Alexje.<BR>Ook ik heb een Pace DVR500 en de Guppie files<BR>van 11-11 werken prima. Wel even de dat naar 06 22 zetten in de bin file. Kan met EEPROMEDIT uiy het Irdeto starterspakket.<BR>Heb daar al veel aan gehad.<BR>Trouwens tot nog toe hebben alle Guppie files<BR>bij mij perfekt gewerkt.<BR>Suc6

Geplaatst:

Nou ik ben benieuwd , alleen krijg een verwaring want boven aan deze lijst staat 06 2a en nu hoor ik 06 22 wat is het verschil?

Geplaatst:

Harry,<BR>die 8 dagen in hex snap ik.<BR>Kun je mij eens uitleggen hoe die date eigenlijk opgebouwd is.<BR>06 hex is 6 dec<BR>22 hex is 34 <BR>Hoe interpetreer ik dat dan naar een datum?<BR>Bvd,<BR>Avensis<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.