Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Een probleem waar ik al een tijd tegen aan loop is dat als ik een transponderscan doe in progDVB 4.07 dat de frequentie's van rond de 10000/11000 worden overgeslagen (er wordt hier niets gevonden). Ik heb ook multidec weer eens ge-installeerd deze pakt de frequentie's wel maar je hebt dus wel, signal/carrier maar geen viterb/Fsynq. Kan dit een probleem zijn van de LNB of DVB kaart (technotrend), of is dit nog goed in te stellen?

Alvast bedankt JW

Geplaatst:

Heb hier een soortgelijk probleem met MyTheatre.

Vroeger kreeg ik in MT meer dan 900 zenders, nu nog maar 600.

Ik vermoed dat mijn schotel bij de laatste storm een beetje

verdraaid is, iets anders kan ik niet bedenken.

Mvg, wammes.

Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.

Geplaatst:

Ik heb ook dit probleem.Werk met multidec.Op de spaanse zenders geen sinaal.De ned en duitse zenders allemaal wel.Zelfs bibeltv wel,die mij opviel in de lijst,door z'n frequentie van rond de 11000.Ik gebruik een alps universele lnb.Heb de schotel(88cm)vanmorgen nog perfect afgesteld(meter voluit),dus daar ligt het niet aan.

Geplaatst:

de transponderlijsten in de verschillende programmas willen nog wel eens afwijken van de werkelijke transponders. deze handmatig inprogrammeren wil nog wel eens helpen.

probleem had ik op spaanse canal+ ook nu echter na handmatig in programeren niet meer alles perfect.

skystar.

Geplaatst:

Allemaal bedankt voor jullie reactie, ik heb na veel proberen zelf de oplossing gevonden. Ik had nog een andere LNB liggen, deze gemonteerd, Perfect! alle frequentie's werken ook tussen de 10000 en 11000 zowel bij multidec als bij progDVB. ik kan nu dus ook bij het spaanse pakket, Teq's werken ook op de x-en na.

gr JW

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen