Gast Geplaatst: 30 december 2000 Geplaatst: 30 december 2000 Yo!<P>Ik heb een goldprogrammer en een piccard-gold gekocht.<BR>Nu ben ik bezig met GoldCard 1.40 en<BR>wat ik reeds heb geprobeerd is:<BR>1) loader.hex in pic gedeelte<BR>2) hex met de codes in eeprom gedeelte<BR>3) .hex voor de pic in pic gedeelte<P>Volgens de info die ik uit dez en andere<BR>forums bij elkaar geraapt heb zou het zo toch ongeveer moeten werken, en dat doet het dus niet ;-) Iemand iets meer specifiekere info en eventueel links naar de juiste .hex-files ? At least i tried <P>Mzl<BR>Joris<BR>
Gast Geplaatst: 30 december 2000 Geplaatst: 30 december 2000 Bij een Goldprogrammer ben je geen "loader.hex" nodig,dus die kun (moet)je achterwege laten.<BR>De eeprom wordt als eerste geprogd, daarna de PIC. In deze volgorde moet het werken mits je de juiste files gebruikt..
Gast Geplaatst: 1 januari 2001 Geplaatst: 1 januari 2001 Ik werk met het zelfde goldprogrammer<BR>en ik doe het zo,<BR>loader.hex in de eprom proggen en dan pict.hex in de pict,proggen en klaar.<BR>je kunt een setje ophalen bij devoy even de keys aanpassen van zoefie werkt uitstekend<BR>getest op pioneer en strong8000 perfect.<P>kijk maar of je er iets aan hebt.<P>Beste wensen voor 2001<P>buddy
Aanbevolen berichten