Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een Strong 8000.Tot nu toe was het resultaat op het scherm prima na het programmeren van de nieuwe keys alhoewel ik een beginneling ben en bovendien...een vrouw :-) Op 29 december had ik geen beeld meer op Kiosque,Cinecinema,Canal+kleur(franstalig),... Ik heb dan de nieuwe keys geprogrammeerd met mijn Gold140 programmer en heb alle kanalen niet terug gevonden. Ik heb dan een andere kaart geprogrammeerd met een andere pic. Met deze heb ik de kanalen die ik met de ander kaart niet kan kregen maar er ontbreken die dat ik met de andere kaart heb !!! Om alles te mogen zien moet ik met de twee kaarten spelen (beter als niks hoor ik jullie zeggen ;-)) ) Een zichtbaar verschil : de geldigheidsduur abonnement in het menu van de Strong. Inderdaad, één van de kaarten geeft 2010 en op de andere GEEN einde datum vermeld. Hoe kan dat ? Wie weet er waar deze datum geprogrammeerd is in de file met de Gold140 en hoe men een verdere datum in het programma kan inlassen ? Alvast hartelijke dank voor het antwoord.

Geplaatst:

op je pickaartje doet de datum niet zoveel je kunt er alleen aan zien dat de autoupdate werkt en zegt niks over de geldigheid als de kaart niet update is zal hij naar een of twee maanden toch uitvallen maar als je er mee wilt spelen dan kun je de eeprom file met picbined 1.09 prima bewerken goede keys erin ztten datum aanpassen enz gewoon met kopieren en plakken

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.