RAMPAPER Geplaatst: 25 maart 2004 Geplaatst: 25 maart 2004 ik heb nu verbinding via ftp van pc naar db maar ik kan wel downloaden maar niet uploaden. root+dreambox heb ik ingevoerd. ik kan wel alles naar mijn harde schijf uploaden. maar in root lukt het niet,storing is could not create file transfer request completed with status failed. het lijkt of root beveiligt is. ik heb diverse ftp progr.geprobeerd maar geen succes
Gast Geplaatst: 25 maart 2004 Geplaatst: 25 maart 2004 check uw netwerkkabel eens, het lijkt dat er een slechte verbinding in de TX zit.
RAMPAPER Geplaatst: 27 maart 2004 Auteur Geplaatst: 27 maart 2004 waarom kan dan wel naar de hd uploaden. ik snap niet wat het probleem is
Gast Geplaatst: 27 maart 2004 Geplaatst: 27 maart 2004 Zijn er misschien bestanden in gebruik die je wilt overschrijven ??
deeejeee Geplaatst: 27 maart 2004 Geplaatst: 27 maart 2004 Ik had het zelfde probleem, dit kwam door de Apache web server. Ik weet niet of je die geinstalleerd hebt ? Ik kon hier door niet op de hdd schrijven. DM8000 ruDREAM Infinity X
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen