lodie Geplaatst: 25 maart 2004 Geplaatst: 25 maart 2004 Sinds kort kan ik mijn router niet meer in via webbased. Bij ipconfig staat hij wel op het ip adres wat ik altijd gebruikte, maar ik krijg deze foutmelding http://search.msn.nl/dnserror.aspx?FORM=DNSAS&q=x.x.x.x Wie weet raad? Lodie
Ome Merde Geplaatst: 25 maart 2004 Geplaatst: 25 maart 2004 zit je PC wel in dezelfde IP-reeks van je router ? kan je hem evt. hardwarematig resetten ? merDe deze ruimte is te huur
lodie Geplaatst: 26 maart 2004 Auteur Geplaatst: 26 maart 2004 pc zit in het zelfe domein ik krijg immers mijn ip adres via DHCP van de router. Ik heb de spanning er ook al afghaald maar dan kom ik er nog niet in. Vreemde zaak Lodie
Gast Geplaatst: 26 maart 2004 Geplaatst: 26 maart 2004 Op de router zit vaak een heel klein knopje, die je met de pen op paperclip kan indrukken. Als je die indruk dan reset je de router weer naar de oude fabrieks instellingen. Hier door zou je weer met het standaard gebruikersnaam + ww er moeten kunnen inkomen. Succes Goldenduck
Ome Merde Geplaatst: 26 maart 2004 Geplaatst: 26 maart 2004 en als je de router pingt, krijg je dan wel antwoord ? merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 26 maart 2004 Geplaatst: 26 maart 2004 en als je door middel van ping antword krijgt, dan moet je via het ip nummer in de adres balk in de router kunnen komen. Teminste als je het goede ww en gebruikersnaam hebt.
Gast Geplaatst: 31 maart 2004 Geplaatst: 31 maart 2004 heb je geen proxy ingesteld voor internet? Zet deze anders maar eens uit. Anders helpt de reset knop altijd wel samen met de handleiding ..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen