martjeB Geplaatst: 26 maart 2004 Geplaatst: 26 maart 2004 Hallo, Het mounten van een NFS disk lukt wel. Ik mag er op schrijven maar waar vertel ik de DB dat opgenomen films daar heen moeten? Gtz. Martje B
Gast Geplaatst: 26 maart 2004 Geplaatst: 26 maart 2004 Martje, dat weet íe zelf!, tenzij je ook een HD in je dreambox hebt zitten. Dan werkt dat niet! Ik gebruik ook een NFS-server waar alles op opgenomen wordt, qwerkt tadeloos. Voor de dream is het net alsof er een HDD inzit! Zelfs Spallared EPG werkt keurig met de NFS gemounte HDD, moet nu alleen nog proberen of ik er IMG's op kan zetten die ik tijdens het laden kan selecteren. Ben alleen bang dat dat niet gaatr, hangt af van het moment waarop NFS gemount wordr, en wanneer de IMG geladen wordt! Greetz, Pekka
Rizio Geplaatst: 26 maart 2004 Geplaatst: 26 maart 2004 Ik heb de configuratie wel goed voor elkaar (denk ik), maar vrijwel alle opnames worden na een minuut afgekapt. Het oude software probleem zit er bij mij (PP 11/02) nog steeds in :-( De grap is dat hij het een tijdje wel goed gedaan heeft, met dezelfde image. Na wat problemen heb ik 'm opnieuw geinstalleerd en is de ellende weer terug... Maurice
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen