Gast Geplaatst: 26 maart 2004 Geplaatst: 26 maart 2004 Als ik mijn hoofdtelefoon voor geluid gebruik (infrarood) dan werkt de afstandbediening van de receiver niet meer zijn er meer mensen met ervaring hiermee? Ik los het nu op door bij het zappen de stroom van de zender van de hoofdtelefoon te ontkoppelen. Weet iemand een andere oplossing????
Gast Geplaatst: 26 maart 2004 Geplaatst: 26 maart 2004 misschien dat je de ontvanger wat moet verplaatsen. En anders ben ik bang dat je moet overstappen naar een FM koptelefoon. Voordeel is dan ook nog dat je niet gehinderd wordt door muren ed
Gast Geplaatst: 26 maart 2004 Geplaatst: 26 maart 2004 De zender van hoofdtelefoon zend ir uit de ab ook, als de onvanger beide signalen ontvangt dan additeert hij de 2 signalen en herkent hij de ab niet. OPLOSSING Zender van de hoofdtelefoon uit het zicht van de reciever zetten.
Gast Geplaatst: 27 maart 2004 Geplaatst: 27 maart 2004 Ik ben nog vergeten te zeggen dat het gaat om de televisie boven in de slaapkamer. De receiver staat beneden. Het signaal wordt dmv van een kastje naar boven getransporteerd, draadloos. Ik denk dat dit de boosdoener is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen