Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo<P>Wie heeft er op de humax de file ORF_ATV_PW_HUMAX lopen uit de download sectie, ik krijg het hier niet voor elkaar.<BR>Krijg steed een error 16 dat ik niet naar dit kanaal mag kijken.<BR>Als ik een andere file gebruik werk premiere en atv wel.<P>gebruik hier : hic1.01.07p<BR> L2.07<BR> aston 1.05<BR>

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Geplaatst:

Kijk ff in de down sectie, dan loopt alles alleen orf volgens mij niet. Waar dat aan licht weet ik niet.<P>------------------<BR><UL TYPE=SQUARE>Als je rechtsboven kijkt zie je linksonder nix</UL>

Geplaatst:

Juist ja.<P>Maar die file in de download sectie werkt hier niet.<P>Maar heb nu een andere file die wel goed werkt.<P>Dus probleem opgelost.<P>

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

• 3 weken later...
Geplaatst:

Beste Satfreak,<P>Ik zou die pr-orf file ook wel kunnen gebruiken. Ben al uren bezig om deze zenders op de humax aan de praat te krijgen maar dat wel maar niet lukken. Maar is de link naar de downlinksite wel correct want mijn provider kan of wil maar geen verbinding maken met deze site. Het blauwe balkje onderaan explorer blijft maar lopen.<BR>Is er misschien nog een andere link.<P>Bedankt

Geplaatst:

phhh het enige wat moet worden verandert is de datum.<P>PW 04EE<BR>orf 04D4<P>en jawel beeld

Geplaatst:

Na dagen proberen is het me nog steeds niet gelukt om P* en O* op mijn Humax te voorschijn te toveren. De link die hier opgegeven werd werkt niet en dan spreekt men over de datum veranderen. Zou iemand dan zo vriendelijk willen zijn en me eens willen uitleggen hoe ik die datum moet veranderen, met welk programma, en in welke file?<BR>Alvast bedank, van een gefrustreerde Humaxkijker.<p>[ 05-02-2001: Bericht aangepast door: Derek ]

Geplaatst:

Bedankt voor de reactie.<BR>Ik kan geen versie 2.25 vinden, alleen 2.8. Ik neem aan dat dit geen verschil zal maken.<BR>Hopelijk zal het dit maal lukken.<BR>Nog een progbleem: al de files bestaan uit een hex en een bin file, maar mijn goldprogrammer neemt alleen hexfiles aan. Kan iemand me eens precies uitleggen hoe PICBINED of SWAPBINHEX werken want ik heb al vanalles geprobeerd maar die programmas doen niks?

Geplaatst:

je laadt de *.bin file in de eeprom2.8 en save het als een *.hex file en klaar is kees <BR>De datum veranderen gaat makkelijk in eepromedit2.8 als je WEET WELKE DATUM ERIN MOET STAAN,ook dat blijft ook bij mijn nog steeds een ??? Dus als iemand dat kan uitleggen zijn we weer stuk verder in de o zo mooie satworld<P>Gr,satbird confused.gif" border="0

Geplaatst:

Welke file's kunje het beste gebruiken<BR>Want enige dagen aan het bezig,en het lukt me nog steets niet.<P>alvast bedankt<P>sim confused.gif" border="0

Geplaatst:

Ik vertaal nog even wat ik net bedoelde.<BR>Met (want enige dagen aan het bezig) bedoel ik<BR>Dat ik al een paar dagen aan het proberen ben om een werkende file te vinden.<P> smile.gif" border="0 sim

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.