wellcity Geplaatst: 26 maart 2004 Geplaatst: 26 maart 2004 ik heb er nog 1..... de tv op mijn slaap kamer is al ..??jaar defect. het probleem is ext2 werkt niet zwart beeld met ruis ?? en ext1 werkt wel maar daar lopt het beeld door heen van de tuner ? ik denk zelf dat het is de hef zit, maar heb geen service doc. heeft iemand die voor mij ? of heeft er nog iemand tips ? al vast bedankt Wil je in het vervolg het onderwerp duidelijk omschrijven?
Steve Geplaatst: 28 maart 2004 Geplaatst: 28 maart 2004 serv manual http://radiolom1.hotmail.ru/philips.htm
wellcity Geplaatst: 30 maart 2004 Auteur Geplaatst: 30 maart 2004 bedankt ik ga er vande week mee aan de slag
wellcity Geplaatst: 9 september 2004 Auteur Geplaatst: 9 september 2004 helaas nog nooit gemaakt maar nu al weer het volgende probleem: lijntrafo sloeg door en de tda 2579 was defect. heb nu weer beeld maar geen geluid via de tuner en hij valt soms op stand-by ? iemand een iedee
Gast Geplaatst: 10 september 2004 Geplaatst: 10 september 2004 de geluid muting aan punt 13 van de ic 2579 klopt niet mischien de tr 7244 of 7245
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen