Gast Geplaatst: 25 januari 2001 Geplaatst: 25 januari 2001 Ik ben binnenkort 5 nieuwe kaarten nodig, en ik koop ze normaal altijd bij 1 van de winkels waar Ca+ is een inval heeft gedaan<P>Is het nu verstandig om bij die winkel nog kaarten te kopen zonder dat ik het risico loop dat ik binnenkort hier het AT heb staan?<P>Zo nee weet iemand nog adresje waar ik kaarten kan kopen?<P>Ik wilde de Two Stone kaarten gaan kopen<P>ALVAST BEDANKT!!!
Gast Geplaatst: 1 februari 2001 Geplaatst: 1 februari 2001 De normale gold-kaarten heb ik wel!<BR>Evt. met alle software erop.
Gast Geplaatst: 2 februari 2001 Geplaatst: 2 februari 2001 de auto 5 straten verder op zetten, muts,zonnebril en regen jas dragen. op de vraag komt u hier vaker duits antwoorden. Als er een kontant bonnetje is wie vind je dan?
Gast Geplaatst: 2 februari 2001 Geplaatst: 2 februari 2001 Het veiligste is om ze zelf te maken, zo moeilijk is dat niet.
Gast Geplaatst: 3 februari 2001 Geplaatst: 3 februari 2001 Duck, kun je wat meer info geven waar we dit kunnen vinden/ hoe te doen?
Joh@n Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 Je zou eens kunnen gaan kijken in de downloadsectie hardware.<P>Hier staan wel layouts.<P>Vraag bij een electronicaboer wat je nodig hebt om printjes te maken en 'off you go'<P>(fotogevoelige print (cardmodel), een UV lamp, ontwikkelaar, etsmiddel, boortje 0.6 mm + een stabiele boormachine, soldeerbout 30 watt, soldeertin).<P>Printjes zijn bij de meeste electronicaboeren ook wel te laten belichten.<P>Totale prijs van een kaartje, print + PIC + EPROM, ongeveer 30 - 35 piek.<P>Veel succes.<P>Als er belangstelling voor is wil ik wel een korte handleiding schrijven om op een goedkope en simpele manier een goldcard printje te maken...<p>[ 04-02-2001: Bericht aangepast door: Joh@n ] Topfield PVR 4000 + Xcam + SG2100 rotor + 105cm Dish + MTI Blueline 0.3 LNB
Gast Geplaatst: 6 februari 2001 Geplaatst: 6 februari 2001 Hoi,<P>Tja....waarom zelf etsen, en boren??<P>Ik heb hier al ruzie genoeg gehad over gaten en bruine plekken die niet meer uit je kleren gaan :-))<P>Ik heb hier de PCBjes voor fl 7,50<BR>Kompleet, geboord, en voorzien van een mooi laklaagje (soldeer masker).<BR>Daar kun je toch geen elende voor hebben...<P>Erik.
Gast Geplaatst: 7 februari 2001 Geplaatst: 7 februari 2001 Laten we nou allemaal normaal blijven doen. Je gelooft toch niet, dat justitie een inval doet bij particulieren, die "misschien" een geprogrammeerd kaartje hebben. Een leeg kaartje is volkomen legaal. Er zijn waarschijnlijk wel een paar duizend mensen die een kaartje hebben gekocht. Dat kost toch veel te veel mankracht. Dat ze handelaren en boards aan willen pakken is logisch, daar schakel je de bronnen mee uit.
Aanbevolen berichten