Ga naar inhoud

Programmeren met een jdm progammer en hoe met een d2mac kaartje

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan iemand mij in de meest simpele bewoordingen uitleggen,hoe ik de progammer aan moet sluiten op de computer en vertel mij danaub stapsgewijs hoe ik dan verder moet handelen.Ook zou ik graag willen weten hoe ik een d2-mac kaartje voor een Europlus d2-macdecoder moet updaten.Help aub!!Vr.gr.H.Leppers<P>------------------<BR>H.leppers

Geplaatst:

Nu sta je al in alle topics... Met maar een doel. Mischien is er iets van te zeggen om eens wat langer rond te kijken hier en elders. De mensen van sat4all zijn er echt niet om te babysitten. Kijk in de download sectie, heir en elders. bv. dominance,rehtec,kermit en mastercrd hele goeie voor beginner<P>

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Philipsen:<BR><B>Nu sta je al in alle topics... Met maar een doel. Mischien is er iets van te zeggen om eens wat langer rond te kijken hier en elders. De mensen van sat4all zijn er echt niet om te babysitten. Kijk in de download sectie, heir en elders. bv. dominance,rehtec,kermit en mastercrd hele goeie voor beginner<P></B></font><HR></BLOCKQUOTE>Sorry,maar dat ik in diverse boards sta is echt om zoveel mogelijk hulp te krijgen,wel met de wetenschap,dat ik er zelf het nodige aan moet doen.Maar je moet wel weten hoe te beginnen met eenJDM-programmer,waar ik eerst van dacht,dat het een goldprogrammer was!!!!.Kun je nagaan hoe weinig ik er vanaf weet .Vraag om begrip.Vr.gr.H.LEPPERS<P>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.