Gast Geplaatst: 14 augustus 2001 Geplaatst: 14 augustus 2001 De vacature site is inmiddels gesloten door<BR>zeeman.<P>Ik ben toch benieuwd of de lezers van dit bericht een idee hebben waar een nieuwe directeur nederland c+ aan moet voldoen.<P>Het vertrek van de huidige directeur heb<BR>ik gelezen in de onlangs verschenen Veronica-<BR>sattelite, de positie word volgens hen momenteel waargenomen.<P>Tips ???????
prutsie Geplaatst: 14 augustus 2001 Geplaatst: 14 augustus 2001 Zou íe op staande voet ontslagen zijn omdat 't ie op kantoor zo nu en dan stiekem een gouden kaartje in de gleuf drukte om te kijken wat de heeren conculega's in het buitenland allemaal op de buis gooien ?? :-)<BR>Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Ron Geplaatst: 14 augustus 2001 Geplaatst: 14 augustus 2001 Nu alleen nog de directeur van Astra Benelux er uit en de legal affairs manager van c+ <P>Toxic[Q]<P>p.s. De Directeur Canal+ Benelux stapt gewoon op omdat hij ergens anders waarschijnlijk beter betaald krijgt. Is gewoon een carrière move.
Gast Geplaatst: 14 augustus 2001 Geplaatst: 14 augustus 2001 Cariere move,<P>Nee, hij gaat niet met de billen bloot op<BR>dit moment.<P>Het zal mij benieuwen waar c+ de lat legt<BR>met de directeur en de handelaren.<P>De functie staat open,trouwens<BR>wie is de directeur benelux??????
Gast Geplaatst: 14 augustus 2001 Geplaatst: 14 augustus 2001 Ja, waarom de Astra Benelux directeur? Ik neem aan dat je Bill Wijdeveld bedoeld van SES??
Gast Geplaatst: 15 augustus 2001 Geplaatst: 15 augustus 2001 Goed nou ja "waarom",<P>Er zijn er meer individuen binnen de branche die in aanmerking komen voor goede geestelijke hulp,<BR>maar ja u schrijft kennelijk alleen over de<BR>schrijnende gevallen binnen de canal + -groep!!!<P>Hoogachtend,<BR>sat4rent.<P>P.S. Msat en de andere aangeklaagde mogen waarschijnlijk wel verhuren,<BR>O.J.!!!!!!!!<P><BR>
Gast Geplaatst: 16 augustus 2001 Geplaatst: 16 augustus 2001 Ach, altijd dat gezeur dat de legal affairs manager zo slecht werk afleverd. Het is toch zeker zijn baan om tekeer te gaan tegen alles wat riekt naar illegaal kijken?<P>Dat ie net als Don Quichotte bezig is tegen de windmolen te vechten, heeft ie zelf ook wel door. Hij krijgt zijn salaris toch wel....
Ron Geplaatst: 16 augustus 2001 Geplaatst: 16 augustus 2001 en als je legal affais manager bent mag je natuurlijk ook gewoon smaad en smaadschrift plegen, iemands privacy rechten schenden en illegale handelingen uitvoeren? Dat hoort er <B>natuurlijk</B> allemaal gewoon bij. Zeker als je voor een gerespecteerd bedrijf als Canal+ werkt wat een enorme maatschappelijke verantwoordelijkheid heeft.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]
Gast Geplaatst: 19 augustus 2001 Geplaatst: 19 augustus 2001 Boter bij de vis?<P>Het is inderdaad vreemd dat werknemers van canal+ en verwante uitspraken kunnen doen in het openbaar zonder dat de maatschappij zich afvraagd of deze individuen wel capabel zijn om hun werk naar behoren uit te voeren.<P>Ze komen er kennelijk mee weg!!!!!!!<P>Een goed nederlands gezegde:<BR>Al ben je nog........<P>Jammer dat hier geen vacature rubriek is want<BR>dan kunnen we een aantal proefvacatures plaatsen, om te zien of het profiel een beetje aanspreekt. En natuurlijk is dit met <BR>de hoogte van het salaris<P>Natuurlijk ben ik bereid om mee te helpen aan deze rubriek .<P>Het woord is aan u !!!!!!<BR>Groeten.
Ron Geplaatst: 19 augustus 2001 Geplaatst: 19 augustus 2001 het domein <A HREF="http://www.satellietvacatureshoponline.nl" TARGET=_blank>www.satellietvacatureshoponline.nl</A> is nog vrij! <P>We gaan dit topic sluiten.<P>Toxic[Q]
Aanbevolen berichten