Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo<P>Ik heb een C-card die ik al een week probeer te proggen voor mijn nokia 9500 met een multiprogger.<P>Ik krijg maar geen beeld, helemaal niks . Ook geen melding dat op mijn beeld dat de kaart defect is of iets dergelijks.<P>Moet het wel mogelijk zijn deze te programmeren voor mijn nokia?<P>Wie kent dit soort kaart en kan me eventueel op weg helpen?<P>bijvoorbaat hartelijk dank.

Geplaatst:

U zegt een c-card voor nokia 9500.<P>Een c-card wordt alleen gebruikt in een Ci of een duitst cam (allcam gaat ook)<P>Indien op je ontvanger nokia 9500 staat ipv d-box dan is de cam origineel geen allcam of geen duitste cam.<P>Probeer de kaart eens in een echte d-box of irdeto ci 4.6 se. Werkt hij hier dan heb je zelf een 0-cam (nederlandse cam?) en zal de C-kaart nooit werken.<P>Wat je zou kunnen doen is je cam te patchen naar een Allcam. of gewoon een o-card verder gebruiken. Ik weet niet hoe je cam moet patchen, maar er zijn andere op dit board die het waarschijnlijk wel kunnen. Ik zou zeggen lees verder ook de andere topics hier of op andere boards.<P>groeten<BR>

Geplaatst:

Ik zal op zoek moeten naar een ander kaartje want ik heb een nederlandse cam.<P>in ieder geval bedankt voor de info

Geplaatst:

Als de nokia is voor zien van overflow software, moet het gewoon werken. Ook met 0-cam.

Geplaatst:

doe er een blokker tussen als je er nog een hebt liggen dan werkt de c kaart ook <BR>test het maar eens

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.