Gast Geplaatst: 29 januari 2001 Geplaatst: 29 januari 2001 Op mijn picard -kaartje werkt taquila , Kiosque en Canal espagna al enkele tijd niet meer, alle anderen wel.<P>Ik edit mijn keys met een card-writer prog. en phoenix-programmer.<P>Als ik nu "nieuwe"keys voor desbetreffende zenders programeer, is mijn auto-update dan weg?<P>Kan iemend mij doormailen wat de beste site is voor de "keys". Ik heb er wel verschilllende gevonden, (devo enzo), maar ze worden niet allemaal juist aangevuld!<P>Dank U voor de goede raad en hulp beste vrienden!<P>Indieke
Gast Geplaatst: 3 februari 2001 Geplaatst: 3 februari 2001 Als ik nu "nieuwe"keys voor desbetreffende zenders programeer, is mijn auto-update dan weg? Nee, tenzij je compleet nieuwe files erop zet.<BR>Waarom haal je niet de werkende keys uit de file en programmeer deze in het (seca) starterspakket... voor keys kun je misschien het beste naar de freeseca site gaan.<BR>Ik stuur je wel even een private message met wat links...
Gast Geplaatst: 3 februari 2001 Geplaatst: 3 februari 2001 @Indieke<BR>Als ik je verhaal zo lees heb je al geen AU meer voor deze providers, anders had je de keys wel automatisch binnengehaald.<BR>Zolang je niet over goede MK01,PPUA setjes beschikt zal je altijd deze keys moeten editten.<BR>JD
Rasta 87 Geplaatst: 3 februari 2001 Geplaatst: 3 februari 2001 HEE JOHNNY, WAT ZIJN MK01, PPUA SETJES ?<BR>EN WAAR KAN IK ZE EVENTUEEL VINDEN ?<P>PATRICK VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2
Gast Geplaatst: 5 februari 2001 Geplaatst: 5 februari 2001 Waar kan ik de mk's vinden? Keys zijn er verschillende sites, al worden er veel gesloten!!!<P>Toen mijn kaart werd geprogrameerd, werkte alles, behalve kiosque en Taquila. Nu heb ik nieuwe codes geprogrammerd, en weer het zelfde probleem.<P>De overige zenders zijn overigens mooi blijven werken met de auto_update. Hoe krijg ik de Taquilas en kiosques aan de praat?
Aanbevolen berichten