Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben er een tijdje geleden in geslaagd om een werkende seca kaart (goldwafer) voor mijn gepatchte humax 5400 te maken. Deze werkte prima tot ik gisteren ontdekte dat dat de kiosken niet meer werken. Gezellig, want dan kan ik nog eens wat prutsen. Maar, er valt blijkbaar niet meer veel te prutsen, want als ik mijn pic programmer wil gebruiken geeft die met de kaart erin een hardware foutmelding en als ik de kaart eruit haal dan doet ie het prima. Ik kan dus niet meer volgen. Is nu mijn kaart kapot? Om dit te testen heb ik geprobeerd om mijn kaart te lezen met mijn phoenixprogrammer en cardwizard. Ook daar geen succes! Cardwizard vindt mijn programmer niet. Kan iemand mij hier goede raad geven?? <BR>Nun ik toch aan het schrijven ben, nog 1 klein vraagje. Moet ik steeds volgens die drie stappen te werk gaan (loader.hex, bin, hex) of kan ik op een eenvoudigere manier mijn niet meer werkende kaart editten zodat ie het terug doet?<BR>Thx

Geplaatst:

oké. ff updaten! Ik heb geprobeerd om mijne andere kaarten uit te lezen en dat gaat perfect. Dus: mijn programmers werken goed. Het moet dus aan mijn kaart liggen. Maar hoe kan het dat mijn kaart het in mijn receivers perfect doet (behalve de kiosquen dan) maar dat ik er geen communicatie mee heb via mijn programmers?? Weet iemand hier het antwoord op?<P>P.S.: Ondertussen weet ik dat het mogelijk is om keys te editten als je reeds een werkende hex file op je kaart hebt (dat was een overbodige vraag van me).

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.