Rasta 87 Geplaatst: 3 februari 2001 Geplaatst: 3 februari 2001 KAN IK MET MIJN GOLDPROGRAMMER NU ELKE (ORGINELE) KAART KOPIEREN ?<P>IK WIL BIJV. EEN ORGINELE VIACCES KAART MET EEN ABBONEMENT KOPIEREN, KAN IK NU ZO DE PIQ. EN EEPROM HEX UITLEZEN EN WEER BRANDEN OF GAAT DAT ZO MAAR NIET....<P>PATRICK VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 Nee, dat kan niet. Een orginele kaart heeft een andere processor dan een goldcard.<BR>De PIC-file op een goldcard emuleert de processor van een originele kaart.
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 Rasta87, wees voorzichtig met het editen van een orginele kaart je zult niet de eerste zijn die zijn kaart transformeerd in een ijskrabber! <P>Als je toch zo graag wilt experimenteren met VIACCESS koop dan evt. een goldcard.<P><B>Redcat</B>
Rasta 87 Geplaatst: 4 februari 2001 Auteur Geplaatst: 4 februari 2001 hee Redcat,<P>kijk dat is nou eens een goede tip, die kaart was niet voor mij maar voor een collega, ik zou zijn zus zijn kaart een dagje lenen en dan hupsakee...<BR>maar als ik het goed begrijp dan kan zelfs het inlezen van zijn kaart al funnest zijn ?<P>alleen je laatste zin, koop een goldcard, dat bedoel ik toch de bedoeling was dat die kopie op die goldcart komt...<P>patrick VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2
Aanbevolen berichten