Gast Geplaatst: 14 augustus 2001 Geplaatst: 14 augustus 2001 Hij zegt letterlijk in de Satellite nr 17: :We blijven gewoon blanco kaarten en programmers verkopen, TENZIJ het waarschijnlijk is natuurlijk, dat iemand daarmee naar digitale televisie gaat kijken".<P>Met andere woorden: Msat ZOU dus geen cards en programmers meer verkopen, want je kunt wel nagaan dat bijna iedereen die dat spul bij hem koopt die dingen juist voor het decoderen van satelliet signalen gaat gebruiken. Een brood haal je ook niet bij een garage <P>Dus kan Msat wel stoppen met het verkopen van cards en programmers, maar doen ze dat ook? Gaan ze iedereen vragen waarvoor hij/zij die spullen nodig heeft? Ik denk het niet. Er wordt gewoon teveel aan verdiend om zoiets niet meer te verkopen.<P>Beetje wazige uitspraak van die Jack de Booij. <P>Grtz. Bullet.
Gast Geplaatst: 14 augustus 2001 Geplaatst: 14 augustus 2001 Ik vond dat van die backup ook een beetje vreemd <BR>Het is geen cd die je kopieerd voor in de auto !<BR>De software in die kaarten zijn nog steeds copyright<BR>Daar zal de rechter volgens mij echt niet intrappen<BR>Heb je trouwens dat stukje gelezen over directv op blz 122 DAS PAS GEK !!<P>Robbie
gideon Geplaatst: 14 augustus 2001 Geplaatst: 14 augustus 2001 Hij heeft wel lef.En dat mag ik wel.<BR>Als er trouwens straks hoger beroep komt dan weet ik zeker dat hij gewoon weer mag verkopen.Het is bij de zotte dat een rechter de verkoop van lege smart cards denkt te kunnen verbieden.<BR>(trouwens mijn slager verkoopt wel brood).<BR>gr Gideon
Gast Geplaatst: 14 augustus 2001 Geplaatst: 14 augustus 2001 Ze kunnen het beter toelaten vangen ze nog belasting<BR>Anders bestellen ze het toch gewoon ergens anders in europa !<P>Robbie
Gast Geplaatst: 15 augustus 2001 Geplaatst: 15 augustus 2001 Er worden daar gewoon kaarten en programmers verkocht, kwestie van niet te veel vragen over "gevoelige" onderwerpen.<BR>De rechter heeft hem geen onderzoeksplicht geboden, dus gewoon simpel om een kaartje of programmer vragen voor beveiligen van je pc bijvoorbeeld.
Gast Geplaatst: 15 augustus 2001 Geplaatst: 15 augustus 2001 @plop, jij denkt dat iedereen die dat spul daar koopt daarmee z'n pc gaat beveiligen? <P>Hij verdient er gewoon teveel aan om te stoppen met die handel. Dan kun je makkelijk zoiets roepen.<P>Grtz. Bullet.
Ron Geplaatst: 15 augustus 2001 Geplaatst: 15 augustus 2001 Bullet, bel even met Msat in Axel zelf als je moeite hebt met hun bedrijfsvoering.<BR>De discussie begint nu vrij zinloos te worden.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]
Gast Geplaatst: 15 augustus 2001 Geplaatst: 15 augustus 2001 Ik heb er geen moeite mee Toxic, het gaat om de uitspraak.<P>Grtz. Bullet.
Ron Geplaatst: 15 augustus 2001 Geplaatst: 15 augustus 2001 Ik zou de uitspraak maar eens goed lezen. Dat heb ik ook moeten doen voordat ik het snapte maar De Wit heeft gelijk. Hij zit juridisch gezien nog steeds goed.<P>Toxic[Q]
Gast Geplaatst: 15 augustus 2001 Geplaatst: 15 augustus 2001 Hij balanceert wel op het randje anders!
Aanbevolen berichten