cor11 Geplaatst: 28 maart 2004 Geplaatst: 28 maart 2004 ook bij mij niet goed gegaan bij emu staat alleen radegast en scam en scam-cs de rest staat er niet kan geen keyupdate doen kan softkey niet vinden bij software update krijg ik de sw list niet meer kortom de helft staat er niet op groeten cor
Gast Geplaatst: 28 maart 2004 Geplaatst: 28 maart 2004 De image werkt op zich goed, alleen bij een reboot loopt de box elke keer vast. Ook is de box al een paar keer vast gelopen tijdens het kijken. Misschien moet ik eerst een erase image doen..?? Ook het boot scherm waarbij je het uitvoeren van de scR file ziet vind ik minder mooi. Voor de rest zit ie goed in elkaar. Het vastlopen na de reboot vind ik wel erg vervelend..
cor11 Geplaatst: 28 maart 2004 Geplaatst: 28 maart 2004 ook dat probleem hier het vastlopen naar het rebooten toch maar een erase doen en opnieuw beginnen groeten cor
Gast Geplaatst: 28 maart 2004 Geplaatst: 28 maart 2004 geen geluid op spaanse zendes !!!!!! wat doe ik verkeerd
Rick Hunter Geplaatst: 28 maart 2004 Geplaatst: 28 maart 2004 Ronald, De eerste twee problemen zijn een paar keer waargenomen. Het derde probleem is helaas nog steeds een terugkerend probleem in de scam.. 1) Als ik terug zap in een boeket en daarna weer omhoog zap, denkt de AB op een manier dat ik toch naar beneden wil zappen.. druk ik OK en gan naar een andere zender, blijft het probleem ook bestaan. Een reboot is de enigste oplossing. 2) Bij te veel zappen (kan dat???) loopt de ontvanger soms vast. Ik heb dan nog de zender waar ik naar kijk, maar een reboot is dan het enigste wat mij rest om naar andere zenders te kijken. Ik heb dit gehad op Nederland 2 en Dr2 op de sirus. 3) Als ik scam_gbox1_cs heb draaien, heb ik geen beeld op Tv3-Norge, Z-TV-Norge en Z-TV-Servige. Dit probleem heb ik vaker gezien en het is dat de Scam deze zenders niet kan decoderen. De Gbox1 daar in tegen wel. Ik vermoed dat de Scam_gbox1_cs de voorkeur geeft aan scam. Is dat ook on te draaien???? Huidige configuratie: Skin: Bluenigma Big AB instelling: Classic Neutrino Zijn deze problemen oplosbaar. De eerste twee problemen zijn niet door een paar toestcombinaties even te reproduceren. Voor het 3e probleem: Hoewel ik dit problem al vaker gemeld heb, hoor ik niemand daar over... Kan iemand dit bevestigen? Groeten, Rick
theo5 Geplaatst: 28 maart 2004 Geplaatst: 28 maart 2004 Heb hem erop staan deze versie maar helaas. Werkt allemaal prima alleen mis ik verschillende EMU's. Zo mis ik bv. Scam_Gbox1_cs in de EMU lijst. Moet ik deze apart erin zetten? volgens de beschrijving van Roland niet. Zo is de SW lijst helemaal Blanco met bovenin het scherm de tekst TEST en geen Keyupdate. Spaanse en Italiaanse zenders niks geen beeld of geluid. Heb geen vastlopers en goed beeld en geluid. Ik heb de oude client's eerst gewist daarna de image erop gezet geen flash erase gedaan had toen wel scam_Gbox1_cs maar wel waren mijn instellingen helemaal fout. dit zal wel mijn fout geweest zijn. heb de image er opnieuw opgezet en deze keer Flas Erasse gedaan nu heb ik geen scam_gbox1_cs meer. wat doe ik iets verkeerd? Theo5
holles Geplaatst: 28 maart 2004 Geplaatst: 28 maart 2004 Als je de beschijving van Ronaldd goed gelezen had dan zag je dat Gbox niet in het image zit. Moet je dus apart installeren. Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E
Gast Geplaatst: 28 maart 2004 Geplaatst: 28 maart 2004 Citaat: Zo is de SW lijst helemaal Blanco =================================== Houd er rekening mee dat het weekend is en dat de servers op volle toeren draaien. Bij mij duurde het ongeveer 1 minuut voordat de files verschenen na jouw posting gelezen te hebben. Eerder op de dag een paar seconden...dus dit probleem ligt denk ik niet aan de image. Probeer het later nog eens.
theo5 Geplaatst: 28 maart 2004 Geplaatst: 28 maart 2004 Hollis, Bedankt voor je reactie, ik ga morgen deze image's erbij installeren. Alleen nu nog de vraag waarom mijn SW list leeg blijft? Groeten Theo5
theo5 Geplaatst: 28 maart 2004 Geplaatst: 28 maart 2004 Citaat: Citaat: Zo is de SW lijst helemaal Blanco =================================== Houd er rekening mee dat het weekend is en dat de servers op volle toeren draaien. Bij mij duurde het ongeveer 1 minuut voordat de files verschenen na jouw posting gelezen te hebben. Eerder op de dag een paar seconden...dus dit probleem ligt denk ik niet aan de image. Probeer het later nog eens. Helaas maar had hem meer dan 5 minuten leeg staan. Zal het morgen nogmaals proberen en misschien wel een foute instelling.
Hendrikb Geplaatst: 28 maart 2004 Geplaatst: 28 maart 2004 Ronald, Het freeze probleem lijkt zich voor te doen bij het opnemen. Wanneer ik met scam_gbox1_cs, scam_cs of radegast een Ird2/seca2 kanaal (b.v. C+Rood, Blauw, Animal Planet) wil opnemen dan krijg ik na ongeveer 25 seconden een freeze. Zodra ik de opname dan stop, is de freeze weer weg. Ik gebruik een originele C+ kaart omgekeerd in de onderste sleuf. Misschien is dit een indicatie. Hendrik DM 8000HD ,Triax 110 cm schotel met MTI twin lnb,Moteck SG-2100 motor.
rai Geplaatst: 28 maart 2004 Geplaatst: 28 maart 2004 @Ronaldd Als antwoord op je vraag een paar postings hier boven: Mijn ontvanger moet op een bepaalde tijd automatisch iets opnemen op Nickelodeon NL. Na zo'n 30 seconde beeld stopt de box met beeld. Zelfs zo erg dat als je niet direct ingrijpt met de AB je zelfs je telnet sessie kwijt bent en de box geheel vast zit. Een volledige reboot met de 3 knoppen is de enige oplossing. Ik heb de image geleden zonder een flash erase gedaan te hebben. Je had immers geschreven dat dit niet nodig was als je van je vorige image kwam. Omdat je dit ook al gezegd had als je van de 22a versie kwam heb ik dat ook niet gedaan. Misschien toch ook maar een keer eerst het erase image laden?
Ronaldd Geplaatst: 29 maart 2004 Auteur Geplaatst: 29 maart 2004 Rick, 1. Vreemd probleem, ik zal iig kijken of ik het ook heb. 2. Heb je dat probleem ook als je alleen scam gebruikt? Mischien is dit toch nog een neven effect van het tegelijk gebruiken van scam en gbox1. 3. scam is altijd actief, ik heb daar geen controle over en kan de volgorde niet aanpassen. Ik zal deze zenders even checken, mischien denkt scam deze zenders te kunnen decoderen en overschrijft scam de CW's van gbox1 met troep. My DM(800|7025) is Ronaldd powered
Gast Geplaatst: 29 maart 2004 Geplaatst: 29 maart 2004 ook bij mij niet goed gegaan bij emu staat alleen radegast en scam en scam-cs de rest staat er niet
holles Geplaatst: 29 maart 2004 Geplaatst: 29 maart 2004 Is het zo moeilijk om even een bladzij terug te gaan in dit topic? Daar staat je antwoord. Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen