Fabian Geplaatst: 27 maart 2004 Geplaatst: 27 maart 2004 Ik heb vandaag mijn Dreambox gehad. Het is mij gelukt om deze middels een router aan het netwerk te hangen. Ik heb internet verbinding en hiermee heb ik ook de laatste emu versie van Ronaldd kunnen installeren. Mijn vraag is nu: hoe en waar moet ik de overige emu's installeren (zoals radegast, mgcam of gbox1) en welke coderingen kan ik hiermee ontvangen? Ik heb nu alleen scam_cs en gbox en kan bijv. geen Tickets op Sirius, Taq's op Hispa of Kiosken op Thor ontvangen. Fabian
JAL Geplaatst: 27 maart 2004 Geplaatst: 27 maart 2004 Je drukt op de blauwe knop en dan naar instal software en dan de blauwe knop in drukken en dan krijg je een lijst te zien met wat je kunt instaleren.
Fabian Geplaatst: 27 maart 2004 Auteur Geplaatst: 27 maart 2004 Thanks, dit ziet er een stuk gemakkelijker uit! Ben zowat de hele dag aan het klooien geweest om dit te vinden. Zal nu wel lukken!
Fabian Geplaatst: 28 maart 2004 Auteur Geplaatst: 28 maart 2004 Ik heb nog een paar vraagjes: Met welke emu kun je de Tickets open krijgen? Klopt het dat sommige emu's geen setup menu hebben, zoals radegast en scam? En staan de standaard instellingen in het setup menu van bijv. scam_gbox1_sc al correct ingesteld? Verder werkt de box toppie!!! Fabian
JAL Geplaatst: 28 maart 2004 Geplaatst: 28 maart 2004 Gewoon even uit proberen en zorgen dat je wel de nieuwste keys er in hebt,want ze veranderen nog wel eens.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen