Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 Hallo,<P>Met een fx programmer programmeer ik via gold140 de goldwafer kaartjes, dit ging tot voor kort altijd goed. Nu wilde ik gisteren mijn kaarte updaten en stak hem in de fx programmer en vervolgens kon ik niets meer met het kaartje (ook met meerder niet) Het programma gaf invalid fussies aan op de kaart en de kaart kan ik niet meer wissen en ook niet meer programmeren. Het type kaart wat gold140 aangeeft is rb6, normaal gaf hij deze aan als rb7. Kent iemand dit probleem ik ben er al dagen mee bezig. Help!
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 Kaartje eruit en opnieuw erin of spanning van de programmer en weer erop!<BR>Druk op de knop Identify op het tabblad voor de PIC's alles op disabled en op XT.<BR>Voor GoldCard moet hij op RB7 staan.<P>Suc6<P>Be Strong
Gast Geplaatst: 5 februari 2001 Geplaatst: 5 februari 2001 Dit was het probleem, dit kaartlezer was kapot waardoor hij iedere keer de kaart leeste als een rb6 kaart. Nu een kaartprogger en voila alles werkt weer. Dus de hardware kan nog wel eens gevoelig zijn.
Aanbevolen berichten