pearlpeter Geplaatst: 28 maart 2004 Geplaatst: 28 maart 2004 ik heb de cas2 aangesloten op mijn arnion6410 sp. als ik nu op connect druk geeft hij aan: Cam connected Xilinx xc9572 cpld searching for flash functionality not warranted flash unknown: manufacturer ID:0x00 divice ID:0x90 dus hij herkent de toschiba flasch niet die erin zit. ik wil graag op de arniom een nieuwe dreamload opzetten om dan op de ucascam penta 1.11 +conax te zetten. omdat hij nu in dreamboot staat en daar kan geen penta 1.11 op. zou het liggen dat de cas 2 te snel is zodat ik even die aanpassing moet maken zodat hij langzamer gaat?? wie weet hier raad mee groetjes peter
pa3fat Geplaatst: 28 maart 2004 Geplaatst: 28 maart 2004 staat de receiver aan? Bij mijn Nextwave en CAS 1 (!) moet de receiver aanstaan om de flash te herkennen. ----------------------------------------------- Nextwave-2500, Diseq Motor, MR1.080 (10/4)
pearlpeter Geplaatst: 28 maart 2004 Auteur Geplaatst: 28 maart 2004 ja die staat aan, anders kan hij geen verbinding maken. dat is met de cas2 ook zo
pearlpeter Geplaatst: 29 maart 2004 Auteur Geplaatst: 29 maart 2004 is er niemand die dit probleem ook heeft gehad, of er een oplossing voor weet????
Fredo Geplaatst: 30 maart 2004 Geplaatst: 30 maart 2004 pas heel erg op met wat je nu aan het doen bent ik heb al drie devecte extremes gehad die zo stuk zijn gegaan met de cammy dual heb ik er twee kunnen maken een niet die was niet meer te conecten je hebt idd een vertraging nodig maak er een dubbele van voor de zekerheid een extra chipje erbij plaatsen dan lukt het mischien maar geen garantie Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen