Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Toen ik net begon met de hobby heb ik van mijn dealer een whitecard gekocht (voor 7000 BEF *slik*) om irdeto kanalen te kunnen ontvangen. Ik heb jullie hulp nodig om deze kaart, die al een tijdje geleden is uitgevallen, terug te laten werken, want mij lukt het niet. Hier dus enkele vragen.<P>1)Als ik deze kaart lees met bv. cardwizard dan krijg ik IRDETO ACS V1.6. De files van Beamer of andere geven echter altijd ACS 1.2. Geeft dit een probleem bij het editten van mijn kaart?<BR> <BR>2)Normaal gezien kan ik toch direct de eeprom programmeren en moet ik niet opnieuw de loader proggen? Mij lukt het niet dit zo te doen. Weet iemand hoe dit komt?

Geplaatst:

Als je CRD's laad dan moeten deze gemaakt zijn voor de ACS1.6.<BR>Inien je de kaart opnieuw programmeerd moet eerst met de loader de eepromm worden geladen<BR>en daarna de PIC opnieuw worden geladen.<BR>Als je dat gedaan hebt werkt alles weer perfect.....Mits je de juiste bestanden gebruikt.

Geplaatst:

Ik zou dit niet uithalen met deze kaart. doe je dit wel, dan denk ik dat de kans groot is dat je hem weg kunt gooien.<P>Je hebt een orginele kaart wat ik uit de eerste posting opmaak. daar hoeft geen loader e.d op. Hiervoor heb je een 1.6 crd nodig. probeer deze kaart dus niet te proggen als een gold card.<P>suc6 MJ

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.