Gast Geplaatst: 3 april 2004 Geplaatst: 3 april 2004 Wie kan een goede 4 poorts switch/router aanraden?
wammeswaggel Geplaatst: 3 april 2004 Geplaatst: 3 april 2004 Nou dat is simpel: een Sweex(29€) of een E-Tech volstaat, als je een Ethernet-modem hebt. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Fredo Geplaatst: 3 april 2004 Auteur Geplaatst: 3 april 2004 het ligt er aan wat je wild ik heb er verschillende gehad nu een edimax een sitecom een usrobotics en nu een sweex het heeft er ook mee te maken wat je doet alleen internetten dan kun je het met een eenvoudige router af heb je een intern systeem met een printerdeling en zo dat word 't al een stuk ingewikkelder mijn sweex kan dat wel maar dat is ook een duurdere en hij is ook nog eens wireles met 4 poorten en een printerpoort dat voor 95 eurie de usrobotics 115 eurie de sitecom 99 eurie de edimax was fl 159,50 Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen