Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Komt het wel eens voor dat een gw kaart defect is als je hem koopt? Mijn eerste kaart kon ik in een keer programmeren, maar mijn tweede kaart gaf bij het schrijven van de eeprom een aantal verify errors aan.<BR>Erasen en opnieuw schrijven had geen nut.<BR>Bestaat er een prg om de hele kaart te wissen en opnieuw te prg, of is de kaart defect? Hoe vaak kan ik een kaart wissen en opnieuw programmeren?

[Put brain in motion before moving mouth.]

Geplaatst:

Worden we pissig mad.gif" border="0, zoals ik al zei, alles kan stuk gaan. <P>Normaal gesproken kun je een goldkaart letterlijke xxxxxxx aantal keren proggen. Maar als er 1 van de 2 kaarten niet wil, en je doet het op precies dezelfde manier is dus hoogst waarschijnlijk je kaart stuk.

Geplaatst:

Even tussendoor dan,<P>Bovenstaande klinkt mij zeer bekend, verify erors met een goldprogger. Op de een of andere manier is de standaard goldprogger gevoelig voor diverse producenten van kaartjes. Mijn ervaring is dat deze kaartjes dan echt niet te beschrijven zijn met de good old goldprogger. Gebruik je daarintegen een V2 of een nog ciquere, dan lukt het wel.<BR>Het spijt me meer weet ik ook niet, ik heb mezelf ook wat vervloekt dat het niet lukt. Even voor de duidelijkheid; met een laptop geeft het vaker problemen dan met een normale PC.<P><BR>regards<BR>bw

Geplaatst:

Misschien zit ik er naast, maar ik denk dat je en kaart hebt die met "write protection" was geschreven. Ik heb ooit die protection er uit gehaald, enkele malen geprogd en klaar.<BR>Trouwens splinternieuwe GW karten zijn heel vaak al stuk ( zelf gezin in een winkel, waar een mannetje zat al die brand nieuw karten te testen. Resultaat : ong. 30 % kapot !! )<P>groeten<BR>poolman<p>[ 01-05-2001: Message edited by: poolman ]

Geplaatst:

Bedankt, ik ben nu wéér iets wijzer geworden.<BR>Ik lees dat er meer mensen problemen hebben of hadden met een gw.<BR>Probleem is echter naar volle tevredenheid door de leverancier in Zeeland opgelost. (ruilt u de kaart maar om, geen probleem, komt wel eens voor!!!)

Geplaatst:

Ook ik heb hiermee problemen gehad maar als je eens probeerd een andere file te laden uit duckstad bv dan lukt het wel. hoe wat en waarom weet ik niet maar het probleem is bij mij opgelost.<P>Groeten, wink.gif" border="0

Geplaatst:

Alles weer oke.<BR>Problemen opgelost, lag niet aan de kaart, het lag niet aan de programmer, het lag aan de kl...zak die de programmer bediende (ik zelf dus).<BR>Maar, aldoende leert men.<P>Your never too old to learn!!!!!!

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.