Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Geef eens iets meer uitleg. Wat zijn de problemen enz. Misschien kunnen er dan meer mensen over meepraten.

Geplaatst:

Dat zou best eens kunnen kloppen.<BR>Laatst er 2 gekocht (bij een bekende firma)<BR>waarvan er maar een iets wou doen. Kortom net iets onder het gemiddelde maar ja.<P>met een big smile,<P>Zeeman

Geplaatst:

Er zijn ook een ander type goldkaarten op de markt. Ze zijn te herkennen aan de kontakten op de goudkaart , ze zijn namelijk gebogen ipv rechte blokjes , voor de rest zien ze er hetzelfde uit.<BR>Een nietsvermoede vriend was namelijk naar een winkel in Heuzden een gaan kopen en kwam bij mij aan met die kaart ,ik kon hem niet schrijven via de normale PIC<BR>We zijn dan naar de winkel teruggegaan en deze wilde niet zeggen welke chip er in zat , met gevolg dat de nietsvermoedende persoon er voor heeft betaald om de kaart te laten schrijven .<BR>Maar ondertussen weet ik nog niet wat chip er in zit ???<BR>Als iemand deze type kaarten ook reeds kent dan had ik graag iets of wat uitleg aub???? laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Hallo,<P>Ik heb ook pas hetzeflde probleem gehad, had twee goldwafers die niet te proggen waren met mij JDM. Ben geholpen door een leverancier die vertelde dat er een andere chip in zit die de JDM niet ondersteund.Toen heb ik ook maar een VP2 aangeschaft en het probleem was opgelost.<P>Henri smile.gif" border="0

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by alte2:<BR><STRONG>Er zijn ook een ander type goldkaarten op de markt. Ze zijn te herkennen aan de kontakten op de goudkaart , ze zijn namelijk gebogen ipv rechte blokjes , voor de rest zien ze er hetzelfde uit.<BR></STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Deze kaarten heb ik ook in handen gehad en wat mij opviel is dat ze niet voldeden aan de ISO normen. De contacten zaten 2 mm te ver naar het midden van de kaart waardoor enkele programmers ze niet kunnen programmeren.

Geplaatst:

Het is al verteld.<BR>Want een kennis van mij had er een stuk of 20 en daar moest hij er de helft van weggooien.<BR>Dus let op want ze worden ook op het internet aangeboden shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Ik heb ook zulke goldkaarten met gebogen blokjes, en die werken prima confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0 Dat de contacten 2 mm te ver naar het midden zitten klopt... maar desondanks kan ik er goed mee werken, trouwens in plaats van weggooien kun je er ook 2 mm afsnijden laugh.gif" border="0 <P>kierewiet<p>[ 16-04-2001: Message edited by: kierewiet ]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.