Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,<BR>Ik ben op zoek naar files voor de Pace500. Of kan iemand mij vertellen wat ik moet wijzigen aan de files om het aan de praat te krijgen. Ik heb een GW kaart.<BR>Alvast bedankt!<BR>p.a.de.jong04@freeler.nl

Geplaatst:

op dit forum is de link al gepost. Even de thread van de 501 zoeken.<P>suc6<P>nitwit

Geplaatst:

Ja sorry, je heb gelijk. Het is blijkbaar een populair probleem. Alleen ik wacht nog met smart op de oplossing.

Geplaatst:

Strapper, je moet de datum voor C**** D*****l even aanpassen, vandaag 15 april is 0697, de files gaan dan weer 80 dagen mee.

Geplaatst:

Hi Duck,<P>Weet je dat zeker? Ik 0669 als datum op<BR>16 maart uit de logger gelezen. Er zitten<BR>maar 30 dagen tussen 16 maart en 15 april<BR>en toch is jouw teller 28 hex (=40 dec)<BR>opgeschoven...

Geplaatst:

Alfredo dat is het ei van columbus<P>broedt en gij zult kuikens vinden<P>Gr Knutsel

Geplaatst:

broedt met dt<BR>je moet ook geen posting doen op zaterdag voordat je gaat stappen<P>heheh

• 3 weken later...
Geplaatst:

Hallo,<P>Het schijnt dat iedereen problemen met de datum in GW van de pace heeft.<BR>Misschien is dit stom, maar gok het erop ?<P>Als ik een beamer file van junie afgelopen jaar prog op een GW en in de humax stop heb ik na 20 tot 120 sec. beeld en een nieuwe datum op de kaart.<P>Waarom kan dit bij de Pace niet, of is het om de een of andere reden niet mogelijk om een autoupdate kaart te maken voor de datums ?<P>Grtz jerommekeuh,

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.