schelen Geplaatst: 31 maart 2004 Auteur Geplaatst: 31 maart 2004 Citaat: Het activeren van een nieuwe Prem kaart via dat nummer lukt in ieder geval wel. Het is puur een PC die je aan de lijn krijgt, gegevens via je telefoon invoeren en klaar! Ik heb mijn kaart via m'n (toen nog originele) Dbox2 geactiveerd, en plm. 20 seconden!!!!!!! later beeld. Inderdaad afstemmen op Premiere Start. NU proberen of de kaartt loopt op de Ronaldd SW! Greetz, Pekka Er word toch ook naar een klantnummer gevraagt en die heb ik niet dus lukt niet volgens mij heb het al wel geprobeerd maar helaas. Dreambox7000S 100cm schotel Stab Rotor.
Gast Geplaatst: 31 maart 2004 Geplaatst: 31 maart 2004 Als je het allemaal officieel hebt, dan heb je een brief van Premiere met rechts bovenin je klantnummer, en uiteraard het nummer op je kaart. Die 2 moet je invoeren. Heb je wel en kaart, maar geen klantnummer, Oooops, dan ben ik bang dat het niet gaat lukken. Een Premiere Start abbo kost 60 eurie per jaar via de officiele weg, dus langs Premiere. Je moet alleen ff een adres in Duitsland hebben, maar dat kennen we van CD ook... Greetz, Pekka
EaS Geplaatst: 31 maart 2004 Geplaatst: 31 maart 2004 Hmmm, hoe zit het dan met die prepaid kaarten die je hier in Nederland bij bepaalde zaken kunt bestellen. Dan heb je toch geen adres in Duitsland ? Ik zag op een Duitse site: PREMIERE KOMPLETT Kurzabo 3 Monate - die ganze Vielfalt der Unterhaltung erleben einschließlich dem neuen Premiere Magazin,alles inklusive: Gerätekaufpreis und Gebühren für 3 Monate: ohne Gerät 59,00 € Dit lijkt me echt ideaal om eens te proberen. Maar wat krijg je dan als je zo'n prepaid premiere kaart besteld in een Nederlandse shop ? Ook een klantnummer, of moet de bestelde kaart via de shop geactiveerd worden ? Ben eigenlijk wel eens benieuwd hoe dit geregeld word.
JAL Geplaatst: 1 april 2004 Geplaatst: 1 april 2004 Hier in nederland moet je ook voor de kaart betalen van premiere en in duitsland niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen